Note fondée sur 109 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 sur 5
3,8 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2024 par Yvette Cabauatan - Resort Resident Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Helen,Thank you for staying at Lime Resort El Nido!We hope to see you back soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 sept. 2024 sur Expedia
This place was great. Everyone was very nice and accomadating.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 sept. 2024 par Yvette Cabauatan - Resort Resident Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Michael,Thank you for staying at Lime Resort El Nido!We hope to see you back soon.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 sept. 2024 par Yvette Cabauatan - Resort Resident Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Yokoyama,Thank you for staying at Lime Resort El Nido!We hope to see you back soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 août 2024 sur Expedia
Everything was good, service and staff were great
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2024 par Yvette Cabauatan - Resort Resident Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Christian,Thank you for staying with us and we hope to see you back soon.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2024 par Yvette Cabauatan - Resort Resident Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Clara,Thank you for staying at Lime Resort El Nido!We hope to see you back soon.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 juill. 2024 par Yvette Cabauatan - Resort Resident Manager, Gestion de l’hôtel
Dear James,Thank you for staying at Lime Resort El Nido!We hope to see you back soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 juill. 2024 sur Expedia
Employees were all very professional.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 juill. 2024 par Yvette Cabauatan - Resort Resident Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Gilberto,Thank you for staying at Lime Resort El Nido!We hope to see you back soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 juin 2024 sur Expedia
First, we would like to thank one of the staff for upgrading our room with a garden view as soon as we arrived. Second, would like to thank all the staff with unbelievable service with a smile while attending all our needs. All the recommendations. Letting us borrow umbrella when it rained for a whole day. The bar and restaurant staff for an excellent service and the room attendant that did a great job cleaning our room and surprised us with the heart shape towel when we came back from island hopping. What a nice touch. The infinity pool was great. Though there’s no beach available in this property, there are a couple of nice beach that are close by. Vanilla Beach and Lio beach. Will definitely recommend this place to all my friends and family.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juin 2024 par Yvette Cabauatan - Resort Resident Manager, Gestion de l’hôtel
Dear David,Thank you for staying at Lime Resort El Nido!We're glad you loved it. Your satisfaction is what drives us, and we can’t wait to welcome you back for another outstanding experience.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 juin 2024 sur Expedia
Fantastic staff. Great pool and deck area. We had standard and deluxe rooms. Deluxe was great, standard had no windows or fresh air. This left the standard rooms very musty and smelly. Would definitely recommend.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 juin 2024 par Yvette Cabauatan - Resort Resident Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Michael,We apologize for the inconvenience caused during your stay at our hotel. Your satisfaction is our top priority and we regret that we did not meet your expectations this time. Please be assured that we have taken corrective measures to ensure that such incidents do not happen again in the future.Thank you for staying with us and we hope to have the opportunity to welcome you back soon.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 juin 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 juin 2024 par Yvette Cabauatan - Resort Resident Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Mohammed Masoor Qaid,Thank you for staying at Lime Resort El Nido!We hope to see you back soon.