Note fondée sur 900 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,8 sur 5
76 % des clients le recommandent
3,9 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 août 2023 sur Expedia
Good
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 sept. 2023 par Sophia CSR, Gestion de l’hôtel
Hi Pierre,Thank you for staying with us. Guest satisfaction is our number one objective, we really appreciate your wonderful review. Do let us know if you have any suggestions on how we can make things even better for our guests. We look forward to your next visit!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 janv. 2022 sur Hotels
Micro-ondes défectueux, sol pas très propre. Lorsque j'ai rendu les clés de la chambre, j'ai dû frapper à la fenêtre, car l'employée de l'hôtel dormait à son guichet.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 févr. 2022 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Salut Voyageur, Merci d'avoir fourni vos commentaires. Votre expérience n'est certainement pas notre norme de service. Nous apprécions que vous ayez porté cela à notre attention. Nous espérons avoir l'occasion d'améliorer votre expérience avec nous. Veuillez visiter à nouveau. Maz K. #Team6
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 oct. 2024
The level of cleanliness in these rooms is amazing. Spacious and quiet and the gentleman at the front desk is professional and courteous. Keep up the good work Motel 6! Thank you.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 oct. 2024 par Sophia CSR, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Honest appreciation from our beloved guests and providing them with a comfortable stay is what we yearn for. Thank you for your feedback. We are eager to see you again.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 août 2024 sur Expedia
Very affordable thru Expedia.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par Sophia CSR, Gestion de l’hôtel
Hi Elva,Thank you for your feedback! We are glad to hear you found the rate affordable through Expedia. If you have any other comments or suggestions, please let us know. We hope to welcome you back in the future!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par Sophia CSR, Gestion de l’hôtel
Hi Leslie,It is heart-warming to receive a 10-star rating from our guests. We are glad that you had a nice stay with us. We are looking forward to serving you again on your future travels. We always welcome our guest's ideas and suggestions.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par Sophia CSR, Gestion de l’hôtel
Hi Michael,We are glad you had a nice stay with us and we appreciate the 8-star rating of your stay. However, our goal is to make our guests 100% satisfied. Therefore, we welcome your ideas and suggestions for your future stay. We hope to see you again to deliver you a 10-star experience.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par Sophia CSR, Gestion de l’hôtel
Hi Jose,Providing the highest level of hospitality is our number one priority. We would like to know more about your experience. So, we can make the required changes and improvements. We always welcome our guest's ideas and suggestions. Our Team hopes to earn your business on future travels so that you can see our continuous improvement.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par Sophia CSR, Gestion de l’hôtel
Hi Mariana,We are happy to see this 5-star rating. Our Team values your business and appreciates you choosing us. We hope to have the chance to serve you again on your next visit.
5 sur 5
par un voyageur

Suficiente

Publié le 2 août 2024 sur Hotels
É um típico motel americano. Mais do que suficiente para o período de uma noite entre dois voos. Uma cama limpa e um banheiro limpo.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 août 2024 par Sophia CSR, Gestion de l’hôtel
Hi Juliana,It was our pleasure to provide you with such a wonderful experience. We are glad to know that we exceeded your expectations and are looking forward to hosting you again soon!
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 juill. 2024 sur Expedia
I LIKE THE ACCESS TO PROPERTY AND FACILITY BUT WE NOTICE THE BED SHEETS WERE NOT CLEAN THERE WAS HAIR AND PARTICLES ON THEM SEEMS LIKE THE BED WAS NOT FULLY CHANGED WITH CLEAN SHEETS.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 juill. 2024 par Sophia CSR, Gestion de l’hôtel
Hi Marco,Your voice is so valuable to us in our continued efforts to provide every guest with an enjoyable experience. We appreciate you sharing your comments regarding our hotel and will surely forward your valuable feedback to our team for improvements. I hope that we will impress you with exemplary service during future visits.