Note fondée sur 890 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,7 sur 5
86 % des clients le recommandent
3,9 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 août 2023 sur Expedia
Good
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 sept. 2023 par Sophia CSR, Gestion de l’hôtel
Hi Pierre,Thank you for staying with us. Guest satisfaction is our number one objective, we really appreciate your wonderful review. Do let us know if you have any suggestions on how we can make things even better for our guests. We look forward to your next visit!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 janv. 2022 sur Hotels
Micro-ondes défectueux, sol pas très propre. Lorsque j'ai rendu les clés de la chambre, j'ai dû frapper à la fenêtre, car l'employée de l'hôtel dormait à son guichet.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 févr. 2022 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Salut Voyageur, Merci d'avoir fourni vos commentaires. Votre expérience n'est certainement pas notre norme de service. Nous apprécions que vous ayez porté cela à notre attention. Nous espérons avoir l'occasion d'améliorer votre expérience avec nous. Veuillez visiter à nouveau. Maz K. #Team6
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 oct. 2024
The level of cleanliness in these rooms is amazing. Spacious and quiet and the gentleman at the front desk is professional and courteous. Keep up the good work Motel 6! Thank you.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 oct. 2024 par Sophia CSR, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Honest appreciation from our beloved guests and providing them with a comfortable stay is what we yearn for. Thank you for your feedback. We are eager to see you again.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 sept. 2024 sur Expedia
Gracias
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2024 par Sophia CSR, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,A hearty thanks for your review with generous appreciation. We always ensure that we keep delighting you with our facilities and services. Our Team hopes to have the chance to serve you again on your next visit.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 sept. 2024 sur Expedia
The hostest triedto give me a room right next door to a room that had police presence and someone was being arrested. Sincr i told her to put me in a different room or i was going to call expedia, she got upset, gave me a differente room but also placed me in a DNR list.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Abigail,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 sept. 2024 sur Expedia
Gracias
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 sept. 2024 par Sophia CSR, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for choosing us for your recent stay. We are glad to see your review. Our team hopes to earn your business on future travels.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 19 sept. 2024 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 sept. 2024 sur Expedia
Hot water did not work in my room and when i complained staff was not happy.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2024 par Sophia CSR, Gestion de l’hôtel
Hi Rachael,We apologize for the inconvenience you faced regarding hot water and will surely forward your valuable feedback to our team for improvements. We will investigate this issue and will take the required measures. Our Team hopes to serve you better in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 sept. 2024 sur Hotels
This was probably the nicest Motel 6 I have ever stayed at!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 sept. 2024 par Sophia CSR, Gestion de l’hôtel
Hi Curtis,We appreciate your comments regarding your recent stay and appreciate your wonderful feedback! It’s always a delight to hear positive experiences from guests like you. We hope to have the chance to serve you again on your next visit.
5 sur 5
par un voyageur de Penn Valley

Publié le 14 sept. 2024 sur Expedia
Nice people.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 sept. 2024 par Sophia CSR, Gestion de l’hôtel
Hi Kyle,It is heartwarming to see such a wonderful rating and review. We truly appreciate you taking the time to rate your experience. We hope you will come back to see us again on your next trip to the area!