Note fondée sur 102 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Hôtel propre et pratique +++
Publié le 27 oct. 2023 sur HotelsHôtel sympathique et chambres tres spacieuse !! Accueil et check-in très rapide. Hôtel très respectueux avec les familles nombreuses.merci
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 nov. 2023 par Mohamed Salah, Gestion de l’hôtel
Dear M. / Jaoued, thank you for your feedback and for taking the time to write about your experience. We are delighted to read that you enjoyed your stay. We hope that you are getting better, we look forward to your next stay.
par un voyageur
Publié le 24 avr. 2023 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 18 janv. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 févr. 2019 par Monika Wieczorkowska, Gestion de l’hôtel
Dear Alexandra,
Thank you for taking the time to share your feedback. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. At SUNRISE Marina Resort, Port Ghalib -Select-, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Kindly send us a direct detailed email in order to take the appropriate measures to address the issues and prevent future occurrence.
It is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.
Sincerely,
Hotel Management
par un voyageur
Publié le 18 janv. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 janv. 2019 par Monika Wieczorkowska, Gestion de l’hôtel
Dear Daniel,
Thank you very much for taking the time to rate SUNRISE Marina Resort, Port Ghalib -Select- on Hotels.com. It is always a pleasure to receive positive feedback.
SUNRISE Marina Resort team is waiting for your another amazing holiday.
Best regards,
Hotel Management
par un voyageur de Belgique
accueil 1er jour
Publié le 4 déc. 2017 sur Expedia
Pour : Nous sommes restés 15 jours et le buffet toujours renouvelé, d'excellente qualité et d'une hygiène parfaite. On peut même oser les glaçons
Contre : le rapport qualité-prix est très satisfaisante
Emplacement : On y allait pour la plongée et le snorkeling : parfait ! Par contre, pas grand chose à faire à côté... Quelques boutiques attrape-touristes..
Au départ, la chambre ne correspondait pas à notre demande (chambre avec un grand lit au lieu de twin beds). Le lendemain, ils nous ont donné un superbe appartement avec 2 chambres et 2 salles de bain. Largement compensé !!! Une seule personne parle français. C'est peu ... L'anglais est nécessaire si on veut être compris !!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 déc. 2017 par The hotel management., Gestion de l’hôtel
Dear Marie, Thank you for posting your comment. We are glad to hear that you enjoyed your stay with us and thank for your thoughtful feedback. Nothing gives us greater satisfaction that knowing we made guests happy. We do look forward to welcoming you back here.
par un voyageur
Für Tauchsafari ab Port Ghalib … ok
Publié le 14 juill. 2024 sur HotelsWir hatten eine Tauchsafari ab Port Ghalib gebucht. Haben deshalb nur die Nacht vor Auslaufen des Schiffs hier verbracht. Dafür war es ok .
par un voyageur
OK fir 1 night
Publié le 3 juin 2024 sur HotelsIt was ok for one night. I thought the hotel was a little tired and need of some TLC. The shower was cold, not enough accessible power sockets, TV remote didn't work, the patio doors were very difficult to open. But it was clean and comfortable.
par un voyageur
Publié le 21 mai 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 11 mai 2024 sur Hotels
par un voyageur de Riomaggiore
Publié le 17 mars 2024 sur Expedia
I can't thank the staff enough, from Mohamed, who cleaned the room, to the dining room attendant, the beach personnel, all the bar staff, and the front desk, who gave complete help in making our time a great experience. I highly recommend staying here.