Note fondée sur 19 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,4 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,1 Propreté de la chambre
3,6 Service et personnel
3,4 Confort de la chambre
3,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 sept. 2024 par Wind mill hostal, Gestion de l’hôtel
Gracias por su estadía Sr Corea, lo esperamos pronto!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 juin 2024 par boss, Gestion de l’hôtel
thank you so much for your ten rating, these are few and far behind and it takes a lot of work to get them, most guest can always find something bad to point out even things we can not do anything about. one lady gave us a bad review due to the fact she could not use the pool because it rained. thank you for your kind words.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 mars 2024 sur Expedia
Accesibilidad, No sabía q los baños eran compartidos fuera de la habitación.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 mars 2024 par boss, Gestion de l’hôtel
¿No leíste sobre la habitación que alquilaste? ¿O elegiste el más barato? ¿Sabes también qué significa la palabra HOSTEL? pero una vez que vio eso, debería haber ascendido a una habitación que tuviera baño privado. pero claro cuestan un poco más
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 mars 2024 sur Expedia
Great location just a 5 minute walk to town. The room we had was quite large with lots of room in front of the bed to move around. Having the pool was a big bonus and the 4 outdoor kitchens (plus the two indoor) gave everyone room to spread out. Bianca at check-in did a great job showing us around the property and giving us a quick tour of the town on a huge map just outside the lobby office, nice touch!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 mars 2024 par boss, Gestion de l’hôtel
thank you so much for your review.
3 sur 5
par un voyageur

Noisy when windy

Publié le 8 févr. 2024 sur Hotels
Every thing was pleasant enough The room is terribly decorated and the noise of the roof at night with the wind kept me up all night The staff was nice and everything was very clean
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 mars 2024 par boss, Gestion de l’hôtel
sorry not much we can do with 80 mph winds up here.. glad you found the place clean. I guess I am going to have to hire a woman that can decorate the rooms for me, I tried and failed I guess...
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 23 mai 2023 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 mars 2023 sur Expedia
Muy bien atendido. Sólo mejoraría la almohada.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 mars 2023 par mark, Gestion de l’hôtel
estamos muy contentos de que haya encontrado todo lo que le gustó aquí. Muchas gracias por quedarse con nosotros y realmente esperamos volver a verlo pronto.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 oct. 2022 sur Expedia
La atencion a los huspedes
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 oct. 2022 par MARK, Gestion de l’hôtel
THANK YOU
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 janv. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 janv. 2022 par LA BOSS, Gestion de l’hôtel
THANK YOU
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 nov. 2021 sur Hotels
Bad experience at the end of my stay, do to the parking lot, someone parked a car behind mine and I couldn't find the owner of the car, and the office hours forvthe hotel opens at 9
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 nov. 2021 par boss , Gestion de l’hôtel
sorry someone else wronged you and you blamed us for it. also sorry we are to small to afford someone to work 24 hours a day at the office to be on hand to assist you with the problem, of course not sure what we could have done to help, not knowing who the car belonged too, maybe we could have beat on everyones door and wake them to find the person for you tho. hope the rest of your trip goes perfect for you.