Note fondée sur 239 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,3 sur 5
67 % des clients le recommandent
3,3 Propreté de la chambre
3,6 Service et personnel
3,3 Confort de la chambre
3,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 sept. 2024 sur Hotels
Windows were filthy. Random people roaming the parking lot. Lobby was locked, did not offer coffee. Coffee pot in the room but NO coffee to make. Pillows were like sleeping on cement. Would it stay again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2024 par Patricia , Gestion de l’hôtel
First I want to say I am VERY sorry for the bad experience you had. I will make sure to relay all this information to the staff and management. Second, I would like to thank you for taking the time to give us a review. I hope you will give us an opportunity to make things better in the future.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 août 2024 sur Hotels
Booked my stay as 2 bedroom non smoking through hotels.com. Arrived to check in and was given a 1 bedroom smoking. Operator was extremely combative and would only change the room with an additional cash only payment. My itinerary clearly stated 2 bedrooms non smoking.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2024 par David, Gestion de l’hôtel
I am so very sorry for the bad experience! This information has been relayed to the owner. We truly hope that in the future you will allow us to better serve you. Thank you for the review. It helps us to work on getting things better in the future. - Stephanie (Front Desk)
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2024 par Shane , Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to give us a review! We hope you will allow us to serve you again, and we hope that we will be a 10 out of 10 during that time. - Stephanie (Front Desk)
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2024 par Ronald , Gestion de l’hôtel
We truly appreciate your business and your review! We hope to be able to serve you again in the future! - Stephanie (Front Desk)
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 juill. 2024 sur Expedia
Property was great other guest’s or those that live there not good at all loud music late at night
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2024 par Crystal , Gestion de l’hôtel
I am so very sorry for the bad experience with the other guest. I will make sure that we continue to work on our property and helping make all guest comfortable. Thank you for your review, it allows us to fix issues that we have. - Stephanie (Front Desk)
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 20 juill. 2024 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur de Atlanta

Publié le 17 juill. 2024 sur Expedia
I’m not a picky guy but this place is a dump. Staff were friendly and kind but the place has had zero renovations. Also a sketch area for a small town
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 12 juill. 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 juill. 2024 sur Expedia
The price was right
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 27 juin 2024 sur Hotels