Note fondée sur 540 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,3 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,6 Confort de la chambre
3,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur de St liboire quebec
Publié le 5 janv. 2019 sur Expedia
J’ai loué une chambre en croyant avoir une hôtel de qualité. Le corridor, l’odeur dans l’hôtel est répugnant. La chambre est vieille, désuète et mal propre. Tapis avec mégots de cigarettes et odeurs. Salle de bain avec moisi, robinet qui fui et réparation visible mal faite. Un casse tête pour ouvrir l’eau dans la douche tellement il y a de la corrosion /saleté.
Draps tachés et frippés qui supposent un entretien négligent ou déjà utilisés..(?)
Seule point positif le lit confortable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 janv. 2019 par Deborah, Gestion de l’hôtel
Dear Anonymous,
Thank you for taking the time to post a review online regarding your recent stay at our hotel. We want to apologize that you did not enjoy your stay at our hotel. I will pass along the issues to the housekeeping department so they can address these issues immediately.
Your feedback is very important to us and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon!
Sincerely,
Deborah Andrew
Reputation Manager
Quality Inn and Suites
par un voyageur
En général quand même satisfait.
Publié le 1 sept. 2016 sur HotelsProblème avec la toilette et nous a changé immédiatement sans problème. La porte qu'elle nous avait donner a utilisé n'ouvrait pas, nous avons utilisé la suivante.
par un voyageur
Publié le 19 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par Fatou, Gestion de l’hôtel
Hello Huey,Thank you for staying with us, we appreciate your fantastic review. We are glad that you had a fantastic stay at our hotel.We look forward to your next visit.Regards,
par un voyageur
Publié le 12 août 2024 sur Expedia
Got bed big bites!!! I don’t recommend. Guests were loud and noisy.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par Sara, Gestion de l’hôtel
Hello Kristie,I’m very sorry to hear about your experience. Bed bug bites and noisy guests are serious concerns, and I apologize for the discomfort you faced. Your feedback is crucial, and I will address these issues with our team to ensure they are resolved. Thank you for bringing this to our attention.Warm Regards,Sara DrammehGuest Relations Associate
par un voyageur
Publié le 7 août 2024 sur Expedia
Was great easy check i. Very friendly staff and helpful
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2024 par Sara, Gestion de l’hôtel
Hello Stacey,Thank you for your kind words! We’re delighted to hear you had a great experience with an easy check-in and found our staff friendly and helpful.We look forward to welcoming you back soon!Warm Regards,Sara DrammehGuest Relations Associate
par un voyageur
Publié le 6 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2024 par Sara, Gestion de l’hôtel
Hello Dale,Thank you for sharing your feedback. I’m truly sorry to hear that your experience was disappointing. We take your concerns seriously and will address the issues you mentioned to prevent them from recurring.Your satisfaction is important to us, and we hope you might consider giving us another chance to provide a better stay in the future.Warm Regards,Sara DrammehGuest Relations Associate
par un voyageur de Killeen
Publié le 4 août 2024 sur Expedia
The lady at the front desk was amazing, the rooms are old and not well taken care of.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par Sara, Gestion de l’hôtel
Hello Edwin,Thank you for your feedback. We’re glad to hear that our front desk staff provided excellent service. However, we’re sorry to learn that the condition of the rooms did not meet your expectations. We will address these concerns to improve our accommodations. Your input is valuable, and we hope to have the opportunity to provide a better experience in the future.Warm Regards,Sara DrammehGuest Relations Associate
par un voyageur
Publié le 31 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 août 2024 par Sara, Gestion de l’hôtel
Hello Erik,I’m truly sorry to hear about your disappointing experience. Your feedback is important, and I would like to understand more about the issues you encountered. Please contact me directly so we can address your concerns and work towards a resolution. We value your satisfaction and hope to make things right.Regards,Sara DrammehGuest Relations Associate
par un voyageur
Publié le 16 juill. 2024 sur Expedia
No closet for hanging clothes
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juill. 2024 par Sara, Gestion de l’hôtel
Hello Rita,Thank you for your feedback. I apologize for the inconvenience caused by the lack of closet space. We appreciate your input and will consider it for future improvements. If there's anything else we can assist with, please let us know.Warm Regards,Sara DrammehGuest Relations Associate
par un voyageur de Round Lake Heights
Publié le 14 juill. 2024 sur Expedia
Bed was ready for the trash. Breakfast was poor. You get what you pay for. Needed a place for the evening. It was manageable. Cheap owners penny pinch to keep the hotel running