Note fondée sur 652 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
87 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 6 mai 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 avr. 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 mai 2019 par Kara Jones, Gestion de l’hôtel
Thank you!
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 27 mars 2019 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Excellent hôtel

Publié le 3 août 2018 sur Hotels
Dès notre arrivée, une employée est sortie pour nous dire de stationner la moto sous le porche à l'ombre. A l'accueil il y avait des rafraîchissements bien agréables. La chambre était très spacieuse; un mini appartement. Le buffet était excellent notamment le fromage frais qu'on peut agrémenter avec de la nougatine, pépites de chocolat, fruits, amandes noisettes. Il y a aussi 2 sortes de pâtes à gaufre. Le meilleur buffet sur notre route depuis CHICAGO. Bravo au manager et à son équipe. Le seul point est l'absence de restauration dans les environs;
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 19 sept. 2024 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 16 sept. 2024 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 sept. 2024 sur Expedia
Breakfast was served but you could tell the owner did not want to make any eggs to put out with the sausage patties and potato wedges and when asked, he stated that, “she is making some” while pointing at the lady kindly servicing the dining area and then we sat there for another 15 minutes at least finishing up what was made available and then we just went back to our room. This was approximately 9 am on a Saturday. He was rude and very short with his responses and he seemed to make the atmosphere feel as if he was being bothered if he was asked questions about anything at all really. I had already read reviews indicating he was like that towards previous customers so it did not surprise me but sure did disappoint absolutely…he was however trying to go without the making anymore eggs and he got away with it. I am sure we weren’t the only customers to leave unsatisfied!!! Oh, well…can’t win them all. I will pick and choose my battles but won’t stay at that Best Western again when visiting Elk City. BTW Elk City is a really nice town and the folks there are awesome to hang out with if you ever take the time!!!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 sept. 2024 sur Hotels
Our stay was very good--high marks!! Getting to site was a bit difficult. Staff, very good & friendly. Breakfast, GOOD.
3 sur 5
par un voyageur de Bloomington

Publié le 23 août 2024 sur Expedia
The property is in an area that is surrounded by buildings under construction. The hotel was empty the night we stayed in. It seems the hotel was deserted. The key system didn’t work so we didn’t get a room key. Instead, the front desk personnel had to open the room for us. Every time we need to get into the room, they had to let us in. It was so inconvenient. We were not impressed with limited breakfast choices.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 août 2024 sur Hotels
The manager and staff are personable and professional. The room was very comfortable and clean. I stay here a few times a year when traveling. I always feel safe to walk my dog at any time day or night.