Note fondée sur 366 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
91 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur de Tucson

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 1 août 2024 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur de Montgomery

Publié le 16 juill. 2024 sur Expedia
It appears the facility was recently remodeled but the 4th floor hallway had no AC. The room AC worked great. Every where new clean carpet except elevators. The carpet there was worn and stained, also the interior doors need repainting. The breakfast was avarage to a lower inn motel. Don't know what happened to Hamptons breakfast, but at one time they had one of the best.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 12 juill. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Rained out Races

Publié le 6 juill. 2024 sur Hotels
We reserved the room for after the stock car races but they were rained out. We hung out with family and popped fireworks and still enjoyed our stay.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 juill. 2024 sur Hotels
Quick trip Good place to meet family and visit
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 2 juill. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 juill. 2024 sur Expedia
Very accessible, clean, friendly, shopping and dinig convenient, quiet . Very nice
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 juin 2024 sur Expedia
Staff professional but friendly.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 juin 2024 sur Hotels
Everything was good. It was hot & the lobby & hallways were pretty warm. But the room air worked & it was comfortable. We did have to go find someone to check in. No one was at the front desk. But all in all, no complaints.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 23 juin 2024 sur Expedia