Note fondée sur 366 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur de Tucson
Publié le 1 août 2024 sur Expedia
par un voyageur de Montgomery
Publié le 16 juill. 2024 sur Expedia
It appears the facility was recently remodeled but the 4th floor hallway had no AC. The room AC worked great. Every where new clean carpet except elevators. The carpet there was worn and stained, also the interior doors need repainting. The breakfast was avarage to a lower inn motel. Don't know what happened to Hamptons breakfast, but at one time they had one of the best.
par un voyageur
Publié le 12 juill. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Rained out Races
Publié le 6 juill. 2024 sur HotelsWe reserved the room for after the stock car races but they were rained out. We hung out with family and popped fireworks and still enjoyed our stay.
par un voyageur
Publié le 2 juill. 2024 sur Hotels
Quick trip
Good place to meet family and visit
par un voyageur
Publié le 2 juill. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 2 juill. 2024 sur Expedia
Very accessible, clean, friendly, shopping and dinig convenient, quiet . Very nice
par un voyageur
Publié le 24 juin 2024 sur Expedia
Staff professional but friendly.
par un voyageur
Publié le 23 juin 2024 sur Hotels
Everything was good. It was hot & the lobby & hallways were pretty warm. But the room air worked & it was comfortable. We did have to go find someone to check in. No one was at the front desk. But all in all, no complaints.
par un voyageur
Publié le 23 juin 2024 sur Expedia