Note fondée sur 649 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,8 sur 5
94 % des clients le recommandent
4,0 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 16 août 2024 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Terrible check in

Publié le 12 août 2024 sur Hotels
Waited at the service desk to check in for over half and hour no employees Present.
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 11 août 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 août 2024 sur Expedia
great place to stay for location and shoping
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 août 2024 sur Hotels
Water park was great my kids love it room was clean everything was great definitely will be back
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 août 2024 sur Expedia
Everything was great
3 sur 5
par un voyageur de Inver Grove Heights

Publié le 4 août 2024 sur Expedia
Sandy and front desk staff was great! Room and building was clean. That being said, the bartending staff was extremely RUDE, unprofessional and terrible at their jobs. If I were management, I would look into replacing them sooner than later. Not sure we will visit again because of
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par WG Guest Services, Gestion de l’hôtel
Thank you for the review. I appreciate you letting us know about your experience with the staff. I am truly sorry it was unpleasant with the bar employees. I will be sure to share your comments with the manager.Thank you
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 août 2024 sur Hotels
It was great!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par WG Guest Services, Gestion de l’hôtel
Thank you!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par WG Guest Services, Gestion de l’hôtel
Thank you!
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 juill. 2024 sur Hotels
Asked the front desk for towels we had to go to the desk and get them ourselves the next day. Hallway carpet was grossly dirty and or worn badly. Ceilings were stained with water damage. Buffet breakfast was very good.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par WG Guest Services, Gestion de l’hôtel
Thank you for telling us about your experience.We appreciate the feedback and will share it with our staff.