Note fondée sur 766 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,7 sur 5
4,8 Propreté de la chambre
4,8 Service et personnel
4,7 Confort de la chambre
4,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 mai 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 juin 2024 par Assistant Manager, Gestion de l’hôtel
Gaston, thank you so much for taking the time to let us know how we are doing. We are always happy to know that our guests appreciate our hotel and staff. Sincerely, James L.
5 sur 5
par un voyageur

9/10

Publié le 27 juill. 2023 sur Hotels
Hôtel parfait.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2023 par Kat Brunell-Front Desk Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us we look forward to seeing you again.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 oct. 2024 par Meghan L. Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Barry,Thank you so much for the perfect score!We appreciate the feedback and we look forward to welcoming you back in again soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 oct. 2024 par Meghan L. Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Tina.Thank you so much for the perfect score!We look forward to welcoming you in again soon!Happy and Safe Travels!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 sept. 2024 par Meghan L. Front Desk Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Willie,Thank you for the perfect score!We look forward to seeing you again soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 sept. 2024 par Meghan L. Front Desk Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Ronald,Thank you so much for the perfect score!We look forward to having you stay with us in the future!Happy and Safe Travels!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2024 par Meghan L. Front Desk Manager, Gestion de l’hôtel
Dead Paula,Thank you so much for the perfect score!We are so pleased you enjoyed your stay and we look forward to welcoming you back again soon!Happy and Safe Travels!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 sept. 2024 sur Hotels
Meg at the front desk was super friendly. Room was great, the only negative was that there was no hot breakfast because the oven was broken.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2024 par Meghan L. Front Desk Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Michele,Thank you for your kind words about Meg and your room experience! We're thrilled to hear that you enjoyed your stay. We apologize for the inconvenience caused by the absence of a hot breakfast. Please know that we are actively working to resolve the issue with our oven and hope to restore our full breakfast service soon. We appreciate your understanding and look forward to welcoming you back in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2024 par Meghan L. Front Desk Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Butch,Thank you so much for the perfect score!We are thrilled you enjoyed your stay and we look forward to welcoming you in again!Happy and Safe Travels!
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 19 sept. 2024 sur Hotels