Note fondée sur 754 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,1 Propreté de la chambre
3,6 Service et personnel
3,3 Confort de la chambre
3,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 18 juin 2024 sur Expedia
Salle de bain remplie de moisissures et rouille, baignoire en très mauvais état.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 juin 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Patricia, Nous sommes désolés d'apprendre que vous avez rencontré des inconvénients. Nous prenons vos commentaires très au sérieux et les transmettrons au service concerné pour examen. Votre confort est notre priorité, et nous espérons avoir l'opportunité de vous accueillir à nouveau dans de meilleures conditions.
par un voyageur
Publié le 31 déc. 2023 sur Hotels
That’s not an hotel
Breakfast not much
Small aerea
Front door window never cleaned
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 janv. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Gianni,Thank you for sharing your feedback with us. We appreciate your comments regarding the breakfast and the size of the area. We apologize for any inconvenience caused by the front door window cleanliness. We have shared your concerns with our team to ensure improvements are made. If you have any further questions or would like to discuss your experience further, please don't hesitate to contact our management team.
par un voyageur
Publié le 10 nov. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 déc. 2023 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Luce, Thank you for choosing our hotel for your recent stay. We hope you had a pleasant experience with us. If you have any specific feedback or concerns regarding your stay, please don't hesitate to reach out to our hotel directly. We value your input and would appreciate the opportunity to address any issues you may have encountered.
par un voyageur
Publié le 26 nov. 2022 sur Expedia
El personal es excelente !!! Llegamos y tenían todo preparado para el ingreso , amables y sonrientes y dispuestos.
Lo único malo es que había cucarachas en la habitación, 3 por lo menos…. Una dentro de la heladera.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 nov. 2022 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Veronica,I want to ensure that you know how much we appreciate guest feedback, it is through insights we are able to better serve our guests. Thank you for sharing regarding your experience with our hotel. We appreciate you for sharing your feedback as we continue to improve conveniences of our hotel for all of our guests.
par un voyageur
Publié le 2 nov. 2022 sur Expedia
Qualités prix
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 nov. 2022 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello sylvain,We have high standards of hospitality and service and we strive to give you the best experience at the best value. Thank you so much for the insight regarding our hotel. We hope to see you again in the future.
par un voyageur
Publié le 20 févr. 2020 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 févr. 2020 par Manager, Gestion de l’hôtel
We can't thank you enough for sharing your rating. It would be an honor to earn your business again on your next travels.
par un voyageur
Publié le 2 juill. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 juill. 2019 par Manager, Gestion de l’hôtel
We can't thank you enough for sharing your rating. It would delight us to host you again!
par un voyageur
Publié le 18 avr. 2019 sur Expedia
Thé location is great. Renovation is required. We will not return
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 avr. 2019 par Manager, Gestion de l’hôtel
Guest satisfaction is top priority at our hotel; for that reason we truly appreciate your comments regarding our location and renovation. We hope to see you again to provide you with an exceptional level of service and hospitality.
par un voyageur
Good Hotel
Publié le 16 oct. 2018 sur HotelsVery good hotel for the price in the area.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 oct. 2018 par Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to share your wonderful rating. We value your business and appreciate you choosing us. We hope to have the chance to serve you again on your next visit.
par un voyageur
Publié le 12 oct. 2024 sur Expedia
Lousy room,dirty,the curtains had mold no fire
alarm, bath tub had a patch job but still cracked
And the floors were dirty and had lots of sand on the floor
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 oct. 2024 par Harsh Patel, Gestion de l’hôtel
We do Apologies for the inconvenience caused.