Note fondée sur 892 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,2 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
3,6 Confort de la chambre
2,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 17 juill. 2024 sur Expedia
L’hôtel propose une piscine non chauffée, très sale avec des touffes de cheveux ou poils et des insectes. Sur le sol des mini cafards. Il n’y avait la salle de sport pas accessible pour longtemps ce n’est pas du tout accueillant très glauque très très sombre. La salle de repas était désagréable. La salle du petit déjeuner était vraiment très sombre. Pas d’assiette pour déjeuner. Le minimum avait été proposé trois œufs durs, trois yaourts les écrans. Télé avaient été démontés. Le bar était complètement abîmés. En gros je déconseillé.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 juill. 2024 par Front Desk Agent, Gestion de l’hôtel
Ali, we are sorry to hear your stay was not a pleasant one. We believe some of the comments you made may not be for our hotel as there were several inconstancies within your review. For example, we do not serve lunch, and our dining room is closed to the public for renovations. Along with our "Bar" unfortunately we do not have a bar. However, if you would like to discuss your concerns further, please contact the hotel directly.
par un voyageur
Publié le 2 sept. 2024
The staff was very accommodating when I requested early check-in, the customer service was excellent.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 sept. 2024 par RLH Front Desk , Gestion de l’hôtel
Thank you, Zina, for taking the time out of your day to leave us a review! we hope to see you again in the future!
par un voyageur
Publié le 31 août 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 août 2024 par Red Lion Ellensburg , Gestion de l’hôtel
Duane, thank you for the kind review we are happy you enjoyed your stay. We hope to see you again.
par un voyageur
Publié le 15 août 2024 sur Expedia
looks like another victim of covid, place is run down and uncared for. looks like it was something pre pandemic
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2024 par Front Desk , Gestion de l’hôtel
Steve, we are sorry you felt that way. We are an older property, but we take pride in what we offer. I hope you give us a chance in the future after our renovations have been completed.
par un voyageur
Publié le 15 août 2024 sur Expedia
Noisy, smelly, felt unsafe. All side doors were locked until 6 am. I felt bad for the staff. The place needs major updating.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2024 par RLH Front Desk , Gestion de l’hôtel
thank you, Rebecca for taking the time out of your day to leave this review. we hope we can give you a better experience next time!
par un voyageur
Overall not to bad
Publié le 13 août 2024 sur HotelsFront desk employee was extremely friendly and helpful. The mattress was extra firm. Shower was stained. Overall the room was clean. Very limited selection for the breakfast.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par RLH Front Desk , Gestion de l’hôtel
Michael, Thank you for your review. We the staff here at the Red Lion Hotel appreciate you letting us know about the shower, we have let maintenance know about it. We hope you choose us for your future stays.
par un voyageur
Publié le 12 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par RLH Front Desk , Gestion de l’hôtel
thank you, Jesus, for taking the time out of your day to leave a review! we hope to see you again soon.
par un voyageur
Publié le 12 août 2024 sur Expedia
Average hotel, good prices.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par RLH Front Desk , Gestion de l’hôtel
Delvin- Thank you for your kind review We hope you enjoyed your stay, and you visit us again soon.
par un voyageur
Publié le 11 août 2024 sur Expedia
Decent for budget hotel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par Bry, RLH Front Desk, Gestion de l’hôtel
Robert, thank you for the kind review. We are glad to hear that you enjoyed your stay with us, and we hope to see you again in the future!
par un voyageur
Publié le 10 août 2024 sur Hotels
Not a bad place to stay. Wasn’t sure I was walking into the correct hotel at first because the name isn’t on the building and there are several other hotels in the vicinity.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 août 2024 par Front Desk , Gestion de l’hôtel
We do provide just a big sign in front of our property with our name on it. However, it is sometimes mixed up with Holiday Inn Express next door. We are so happy you did find us. and hope you stay again soon.