Note fondée sur 367 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,4 sur 5
77 % des clients le recommandent
3,7 Propreté de la chambre
3,7 Service et personnel
3,5 Confort de la chambre
3,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par agnes de france

not current Mercure standard

Publié le 15 oct. 2013 sur Hotels
single room really small (around no more 7m²) . Old bed unconfortable
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 mars 2020 sur Expedia
Nothing really jumps out at me about the property
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 4 mars 2020 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Honest review

Publié le 3 mars 2020 sur Hotels
The staff worked hard as there weren’t enough of them, radiators not working in room 236 (complained first night nothing changed) and no hot water from shower, several people sent there food back to the kitchen from the restaurant. Front of house in restaurant greeted people saying “sit anywhere bruv” This stay reminded me of Faulty towers.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 mars 2020 sur Hotels
Clean hotel just needs updating in the rooms
4 sur 5
par un voyageur

Functional, lacking atmosphere

Publié le 1 mars 2020 sur Hotels
Not the place for a romantic weekend, but functional and pretty good if you have a dog.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 mars 2020 par Reception., Gestion de l’hôtel
Thank you for leaving a review.
3 sur 5
par un voyageur de Swansea

Publié le 1 mars 2020 sur Expedia
Good location. Friendly staff on reception. Fire alarm rung at breakfast and staff should have come out of kitchen to offer guidance. Breakfast cold and limited choice
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 mars 2020 par Reception, Gestion de l’hôtel
Thank you for the review. We apologies for the inconvenience caused by the alarm.
5 sur 5
par un voyageur de Kent

Publié le 23 févr. 2020 sur Expedia
had a very fancy atmosphere without making me feel completely out of place. we had a room on the corner of the building and had two windows, it was lovely.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 mars 2020 par Reception, Gestion de l’hôtel
Thank you for leaving a review, we really appreciate it.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 23 févr. 2020 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Mediocre hotel, great location

Publié le 18 févr. 2020 sur Hotels
Room we had was not great, looks like rooms need to be renovated, We were upgrade to a suite which was only better in size 2 plug sockets for the room of which 1 was used for the kettle
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 mars 2020 par Reception, Gestion de l’hôtel
Thank you for leaving a review. We will address those issues.