Note fondée sur 481 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 sur 5
95 % des clients le recommandent
4,6 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 nov. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 nov. 2024 par FD, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us. we appreciate your time and feedback.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 oct. 2024 par FD, Gestion de l’hôtel
THANKS.
3 sur 5
par un voyageur de Lilburn

Publié le 18 oct. 2024 sur Expedia
There was never anyone at the front desk unless you tapped a bell. The rooms are very clean. The staff should warn customers that there is excessive noise if you are in a room on the first floor in the morning which disrupts your sleep.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 oct. 2024 par FD, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us. we appreciate your time and feedback.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 oct. 2024 sur Expedia
Hotel staff very kind and approachable. Nicest hotel for the price! Clean and quiet. Great location. Clean lobby. Poor lighting like most hotels. Bathroom needs more hooks or racks, like most hotels.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 oct. 2024 par FD, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us. we appreciate your time and feedback.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 oct. 2024 par FD, Gestion de l’hôtel
Thank you for styaing with us. we appreciate your time and feedback.
3 sur 5
par un voyageur

Breakfast attendant left a sour taste

Publié le 7 oct. 2024 sur Hotels
The hotel itself was fine. Good even. But during breakfast I was completely floored by the person running it. She was loud with her casual racism and negativity about everyone that she worked with. North Georgia has come too far for that to be anyone else’s takeaway. It’s a poor reflection on the hotel and the area.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 oct. 2024 par FD, Gestion de l’hôtel
THANK YOU FOR STAYING WITH US WE APPREICATE YOUR TIME AND FEEDBACK.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 oct. 2024 sur Hotels
What I liked most was the cleanness, the hotel is well located close to restaurants, highways, and a supermarket.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 oct. 2024 par FD, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us. we appreciate your time and feedback.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 sept. 2024 par FD, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us. we appreciate your time and feedback.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2024 par FD, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us. we appreciate your time and feedback.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2024 par FD, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us. we appreciate your time and feedback.