Note fondée sur 728 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,6 sur 5
68 % des clients le recommandent
2,7 Propreté de la chambre
3,0 Service et personnel
2,9 Confort de la chambre
2,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 févr. 2024 sur Expedia
Facile d’accès et service rapide , par contre la buanderie de fonctionne pas ! Pour un grand qui voyage à moto , c’est décevant !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 mai 2024 par Lisa, Gestion de l’hôtel
Toutes mes excuses pour la gêne occasionnée, Martin! Nous avons noté l'expérience que vous avez vécue avec nous afin que votre prochain séjour soit agréable. Je vous souhaite une merveilleuse journée à venir. Cordialement, Lisa
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 déc. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 déc. 2022 par Ammy, Gestion de l’hôtel
Hi, Patrick! Thank you for taking your precious time to check us out. We apologize for the disappointment and we will surely make every effort to keep to your standards in the future. Regards, Tim
3 sur 5
par un voyageur

bruyant

Publié le 23 mai 2015 sur Hotels
A deconseiller car bruyant, il est au milieu d'un stop très utilisé de camionneurs!
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 22 oct. 2012 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 août 2024 sur Expedia
Close to the highway
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2024 par Lisa, Gestion de l’hôtel
Great to hear this, Melvin! Thanks for being part of our family and we will always strive to keep up with your expectations. Regards, Lisa
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 août 2024 sur Hotels
It was not great linen cleanliness was terrible towels stained like filth and so where the towels plus there was a property deposit not mentioned on the app.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2024 par Lisa, Gestion de l’hôtel
Something like this should not have happened, Cynthia! We are extremely apologetic to hear such kind of hassle faced, however, this has been highlighted with our team to take necessary measures so that such issues do not repeat. Regards, Lisa
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 août 2024 sur Expedia
The pictures do not reflect whats really to offer. The place is a dump very dirty and smelly. Bathrub filthy, 1st night seen a mouse and askes to be switched to another room. They did switch me but again the room wasnt any better just mice free. Worst experience with expedia ever.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 sept. 2024 par Amy, Gestion de l’hôtel
Hi, Christine! We are sorry to know that you are not fully satisfied with our services. Be assured, we will strive day and night to make sure your future visits are more comfortable and relaxing ones. Regards, Noah
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 sept. 2024 par a, Gestion de l’hôtel
Hi, Larena! Thank you for taking your precious time to check us out. We apologize for the disappointment and we will surely make every effort to keep to your standards in the future. Regards, Tim
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 août 2024 par Joey, Gestion de l’hôtel
Sincere apologies, Carmen! We understand that your experience was not up to expectations. Do not worry, we are continuously working to improve our services to make sure your next stay is a pleasant one. Regards, Joey
1 sur 5
par un voyageur de Mesa

Publié le 8 août 2024 sur Expedia
The staff were not present and did not answer the buzzer. I had to get a room at another hotel. Not only will I never stay at an OYÓ, I will not use Expedia for my hotel stay. Not good!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 août 2024 par Joey, Gestion de l’hôtel
Sincere apologies, Christopher! We understand that your experience was not up to expectations. Do not worry, we are continuously working to improve our services to make sure your next stay is a pleasant one. Regards, Joey