Note fondée sur 164 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 sur 5
4,0 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 déc. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 déc. 2024 par Barbara, Gestion de l’hôtel
Pleased to hear your kind words of gratitude, Megan ! We are going to do our best to never fail to impress you every time. Regards, Barbara
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 sept. 2024 par Dewi, Gestion de l’hôtel
That is great to hear, Karl ! Thank you for joining our family, and we will always aim to live up to your standards. Regards, Dewi
3 sur 5
par un voyageur

A bit rough

Publié le 23 sept. 2024 sur Hotels
This motel has seen better days. Had trouble with internet as well as with toilet backing up.Staff did their best to help out
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Molly,We appreciate the wonderful rating, thank you for bringing your concerns to our attention; this will help us improve our guest experience greatly.Lilith #Team6
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 sept. 2024 sur Expedia
very nice
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2024 par Nancy Y., Gestion de l’hôtel
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 sept. 2024 sur Expedia
Easy to use, clean
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2024 par Nancy Y., Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 sept. 2024 sur Expedia
A/C sucked
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2024 par Nancy Y., Gestion de l’hôtel
We appreciate the wonderful rating, thank you for bringing your concerns to our attention; this will help us improve our guest experience greatly.Nancy Y. #Team6
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 sept. 2024 sur Expedia
Clean and pet friendly
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Amanda,Thank you for the excellent review! We hope to see you soon.Lilith#Team6
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 sept. 2024 par Dewi, Gestion de l’hôtel
Hi, James! Thank you very much for your wonderful rating. When we see visitors enjoying our services, it gives us tremendous satisfaction. Keep allowing us to host you and we will make every effort to keep this smile forever. Regards, Dewi
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 sept. 2024 sur Expedia
Price was reasonable and glad to get a room.at short notice. But seriously, no shower curtain???
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 sept. 2024 par Dewi, Gestion de l’hôtel
That is great to hear, George ! Thank you for joining our family, and we will always aim to live up to your standards. Regards, Dewi