Note fondée sur 948 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,5 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
3,6 Confort de la chambre
3,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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par un voyageur
Publié le 19 juill. 2024 sur Expedia
Very dirty place. Ashtray in a non smoking Room. Mattress not comfortable. I Will Never go back
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 juill. 2024 par Hotel Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Patrick,We're very sorry to hear about your experience. Cleanliness and comfort are top priorities for us, and it’s clear we fell short in this instance. Your feedback is invaluable, and we will address these issues promptly. We apologize for the inconvenience and hope you might reconsider staying with us in the future.Sincerely, Hotel Manager
par un voyageur
Publié le 4 juin 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 juin 2024 par Hotel Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for taking the time to write a wonderful review. It is very rewarding to hear your perspective of our hotel and we appreciate that you have acknowledged our efforts to provide a clean, comfortable, and hospitable experience. We look forward to serving you again and giving you another five-star experience. Sincerely, Hotel Manager
par un voyageur
Publié le 26 avr. 2024 sur Expedia
A rénover
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 avr. 2024 par Hotel Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Michel,Thank you for your feedback. Renovations are indeed crucial for maintaining a high standard. We appreciate your input and will consider it for future improvements.Sincerely, Hotel Manager
par un voyageur
Publié le 6 avr. 2024 sur Expedia
Ce que nous n'avons pas aimer c'est le tapis , senteur de tapis mouiller ,
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 avr. 2024 par Hotel Manager , Gestion de l’hôtel
Dear René,We apologize for any inconvenience caused by the smell of wet carpet during your stay. Your comfort and satisfaction are important to us, and we regret that we fell short of your expectations in this regard. We'll take immediate steps to address the issue and ensure a more pleasant experience for our guests in the future. We hope to have the opportunity to welcome you back for a more enjoyable stay. Sincerely, Hotel Manager
par un voyageur
Publié le 25 févr. 2024 sur Expedia
..
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 févr. 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Carlos,Thanks for your stay at our hotel and the valuable review. Our goal is total guest satisfaction, and we're glad that we could match your expectations. Every day, we get the honor of serving many guests and their families who report satisfaction with their stay with us. Hope that you will give us repeated opportunities to serve you. Sincerely, Hotel Manager
par un voyageur
Publié le 20 févr. 2024 sur Expedia
Vieillot et défraîchie. Accueil assez froid. Quand même assez cher pour ce qu’on a
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 févr. 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Bernard,We appreciate your feedback and apologize for not meeting your expectations. We are continuously working on improvements, and your insights are valuable. We'll address the concerns about the property's condition and reception atmosphere to enhance the overall experience. Thank you for sharing your thoughts.Sincerely, Hotel Manager
par un voyageur
Publié le 19 janv. 2024 sur Expedia
L etat de la chambre
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 janv. 2024 par Hotel Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Lynn,Thank you for providing feedback on the condition of the room. If there are specific areas or aspects you feel could be improved, we appreciate your input. We aim to provide a comfortable and enjoyable stay, and your comments are valuable in helping us enhance our services. Sincerely, Hotel Manager
par un voyageur
Publié le 12 nov. 2023 sur Expedia
The property was correct. The cotation with 3 stars is représentative to service !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 nov. 2023 par Hotel Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Marielle,Thank you for your feedback. We appreciate the 4 out of 5 rating and your comments. If there are specific aspects of the service that you feel could be improved, please let us know. We value your input and strive to provide the best experience for our guests. We look forward to the opportunity to better meet your expectations in the future.Sincerely, Hotel Manager
par un voyageur
Publié le 10 nov. 2023 sur Expedia
Personnel agréable
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 nov. 2023 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Karine,Thank you for your positive feedback! We're delighted to hear that you had a good experience during your stay with us. Providing a pleasant experience for our guests is our top priority, and we're glad that we met your expectations. We look forward to welcoming you back again soon.Sincerely, Hotel Manager
par un voyageur de Repentigny
Publié le 24 avr. 2023 sur Expedia
Réception très ordinaire par un carreau de fenêtre à l’extérieur du bâtiment. Il était 20:00h et les portes étaient barrées. C’était difficile à entendre le réceptionniste puisqu’il y avait un rassemblement de motards à l’hôtel qui s’amusaient à rincer leur moto et cela une partie de la nuit. Avoir su lors de ma réservation pour les motards, j’aurais choisi une autre place.
La chambre était ok sans plus. Odeur désagréable d’humidité ou autre, difficile à dire. Propreté ordinaire facile à déceler, par example miroir et écran de télévision sale.
Pour la réception, la propreté et le bruit, ne valait pas le prix demandé.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 avr. 2023 par Front Desk Manager, Gestion de l’hôtel
I apologize about your the issues during your stay. We hope you will consider staying with us again.