Note fondée sur 131 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,0 sur 5
52 % des clients le recommandent
3,2 Propreté de la chambre
3,7 Service et personnel
3,0 Confort de la chambre
2,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par Marie-Eve de Calgary

Un dodo de passage

Publié le 12 juill. 2016 sur Hotels
Nous étions de passage à Enderby seulement pour faire un dodo avant de se rendre à Osoyoos. L'emplacement de l'hôtel était facile d'accès. Nous avions 3 enfants donc, la cour intérieure était un must. L'accès direct au restaurant nous a permis de relaxer aussi. Seul point à améliorer: le check-in a été plutôt long.
2 sur 5
par un voyageur

“Never to return”

Publié le 27 sept. 2018 sur Hotels
Pre-paid reservation, however took twenty minutes to sort out our two rooms. Hotel as a whole tired looking & in need of renovations. Wall to wall carpet in one room quite stained & dirty.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 oct. 2018 par C, Gestion de l’hôtel
We apologise for your experience at check-in. We are under new management and renovations will commence in the fall. We hope you will consider us for a future stay. Cheri, Front Desk Agent
3 sur 5
par un voyageur de Calgary, AB

Publié le 21 sept. 2018 sur Expedia
Very 1970s hotel. Room was OK,but access was strange - you had to go through the bar to get to the room. Room had been modernized but it didn't look like the carpet was included. Poor exterior maintenance of stairs and railings.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 oct. 2018 par c, Gestion de l’hôtel
Thank-you for your review. Proper directions must not have been given to you at check-in, we apologise, you can access your room through the lobby to the courtyard without entering the bar. We are under new ownership and renovations will commence in the fall. We hope to see you again in the future. Cheri, Front Desk Agent
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 sept. 2018 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 oct. 2018 par c, Gestion de l’hôtel
Thank-you for your review. Cheri, Front Desk Agent
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 août 2018 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2018 par Front Desk Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your kind review!
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 26 août 2018 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 août 2018 sur Hotels
The tub was very dirty and the beds are super firm. Other than that nice place to stay if you can sleep on ultra firm beds
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2018 par Front Desk Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review. The situation of the dirty tub is being looked into. We hope to see you again in the future.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 août 2018 sur Hotels
Old, dirty and badly kept. Hotel rooms accessed through the bar. The bar's smoking area was just outside our room. Noisy and inefficient a/c.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 août 2018 par Front Desk Manager, Gestion de l’hôtel
We are sorry you did not enjoy your stay. The hotel is old, but is slowly getting updated. May I suggest the next time you book, that you request a room away from the bar.
4 sur 5
par un voyageur

Smoke storm

Publié le 24 août 2018 sur Hotels
quaint with attentive staff. forest fire smoke tainted our trip but the hotel very adequate.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2018 par Front Desk Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review! Yes we defiantly had smoke this season due to the fires. We are glad you found our hotel adequate.
4 sur 5
par un voyageur de Taber

Publié le 22 août 2018 sur Expedia
Great over night stop, food was good, rooms were good, and staff was good as well
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 oct. 2018 par c, Gestion de l’hôtel
Thank- you for your review. We look forward to seeing you again in the future. Cheri, Front Desk Agent