Note fondée sur 503 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 sur 5
83 % des clients le recommandent
4,7 Propreté de la chambre
4,7 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 août 2024 sur Expedia
Though it was a nice place, the facility does not have an elevator!!
5 sur 5
par un voyageur de Claremont

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 24 juill. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 juill. 2024 sur Expedia
Does not have elevator for older people
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 juill. 2024 sur Expedia
Everything was excellent, enjoyed the location
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 juill. 2024 sur Expedia
N/A
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 juill. 2024 sur Expedia
Overall the property is fine. However, the management does not evaluate the performance of the staff or the conditions of the rooms. In my case one lamp did not work, another was missing, and there were no cleaning amenities such as soaps in the bathroom. I expect to see this in a room where the price is very high!
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 15 juill. 2024 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur de Houston

Publié le 14 juill. 2024 sur Expedia
The check-in process takes too long asnd is too complicated. It is impossible to get a ground floor room even if you get there before most of the other guests arrive. Ther is no ice machine on the second floor. There is also no elevator. The stairs and floors creak. There is no dining option within walking distance. The property is isolated.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 juill. 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
We apologize for the inconvenience on your stay. We thank you for taking the time to write us and relate your feedback so we may improve.
4 sur 5
par un voyageur

Quick Business Trip

Publié le 8 juill. 2024 sur Hotels
Solid motel. Staff was friendly.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 juill. 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
We appreciate your business, Thank You.
4 sur 5
par un voyageur

Best in Enterprise

Publié le 7 juill. 2024 sur Hotels
This hotel is fine, not luxury but the best in the location. The breakfast is good and the staff nice. We had a problem one day with the maid service not cleaning completely but not a huge deal.