Note fondée sur 244 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,7 sur 5
62 % des clients le recommandent
4,0 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
3,6 Confort de la chambre
3,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur de PARIS

Publié le 31 juill. 2019 sur Expedia
Chambre mal insonorisée et vieillissante. Une rénovation serait la bienvenue.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 août 2024 sur Expedia
We stayed at the quicksilver lodge. It’s quite dated. It’s fine if you’re not spending much time in the room. We were hiking so not a big deal but it’s certainly not a place to lounge.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Sonny, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for taking the time to leave a review. We do take all reviews seriously and reviews are how we improve.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 août 2024 sur Expedia
Jadi was excellent, he took great care of us
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par Sonny, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to leave a review. I will let JD know that you mentioned him!!
3 sur 5
par un voyageur de Buffalo Grove

Publié le 12 août 2024 sur Expedia
Overall the stay was good but for the price paid 300/night, it was expensive. One thing that was particularly dissapointing was that we had chosen the property with breakfast inclusion on Expedia. The hotel charged extra for sunday breakfast saying that they charge for sundays. Not sure if it is the hotel property or Expedia's mistake but doesn't leave a good impression. But besides that, location was fantastic and the staff was very responsive.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par Dee, Gestion de l’hôtel
Thanks so much for the feedback. I am disappointed that you did not feel good about the value of your stay.. We know that prices are higher during peak tourism season and we want it to be great for you. We will double check but I believe that expedia profile shows "breakfast available" but not included. I am so happy that our staff was responsive and we hope that you will return for another visit.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 août 2024 par Sonny, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to leave a review. We depend on reviews from guests to improve the service we provide!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 août 2024 par Dee, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us. We are so happy that you enjoyed your stay and hope that you will return soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 août 2024 sur Expedia
This was a cool find to see Mount Rainier. The only thing we did not like was that we had no microwave.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 août 2024 par Sonny, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for the good review. We do have microwave available for guest use in our office lobby.
4 sur 5
par un voyageur de McFarland

Publié le 10 juill. 2024 sur Expedia
Very quiet, nice mountain get away!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juill. 2024 par Sonny, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to leave us a review. We sincerely appreciate it!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 juill. 2024 par Sonny, Gestion de l’hôtel
Hi Daniel. Thank you so much for the positive review. We really do appreciate it.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 juill. 2024 par Sonny, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to leave a review!