Note fondée sur 934 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 sur 5
4,4 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 8 juin 2023 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 avr. 2022 sur Expedia
Nous sommes arrivés que pour dormir, et c'était calme. La chambre était propre et spacieuse. Le déjeuner correspond au déjeuner offert dans la plupart des hôtels de cette gamme.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 avr. 2022 par Ryan Shoop, Gestion de l’hôtel
Thank You
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 oct. 2024 sur Expedia
The staff is wonderful, the rooms are clean and the beds are comfy
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 3 oct. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 oct. 2024 sur Expedia
Close to so many good restaurants and shopping. Loved having good hot tea, coffee, and hot chocolate available 24 hours a day.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 oct. 2024 sur Expedia
This is the second time we’ve stayed at this property. As a handicapped individual, they have great facilities and provisions with professional staff.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 sept. 2024 sur Expedia
We enjoyed our stay
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 26 sept. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 26 sept. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Exceptional customer service

Publié le 25 sept. 2024 sur Hotels
My check in experience could not have been better. I wish I would have asked for the hotel receptionists name. She was very busy checking in a couple individuals ahead of me who had an abundance of questions and the phone kept ringing, but she managed to somehow quickly and efficiently tend to everyone's needs including those individuals calling in. When I was up to check in, she apologized for the wait, which was completely unnecessary, I could clearly see that she was very busy in that moment. This individual should be recognized as a highly valued member of your team. If it helps, I checked in at around 3:15pm on 9-24-24.