Note fondée sur 6 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,7 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,0 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,4 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 juin 2024 sur Expedia
Personnel très sympathique
5 sur 5
par un voyageur

Je recommande chaudement West street Inn

Publié le 1 janv. 2023 sur Hotels
Lodge répondant parfaitement aux besoins. Hôte très accueillant et devançant les demandes de ses clients. Piscine, , billard accessibles 24h/24 et prix très attractif.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 16 déc. 2018 sur Hotels
1 sur 5
par Andries

This is a Dumb.

Publié le 9 août 2017 sur Hotels
Must be the worst guesthouse have ever stayed at. From the bad impression you get at reception to the disorganized staff at reception to the rooms, every thing is in need of a serious upgrade. The cold room with no heater or aircon and bad WiFi. Is just not on. The terrible driveway and unsafe entrance. To get out your car and walk to push a button for someone to open the gate. I'm just glad it was not raining. This must be the first time I see a shower floor gets painted and not tiled. With paint coming loose while you shower and blocking the drain it does not take long before you are swimming in water. And please no floor towel in the bathroom. Do I have to slip on the wet floor and hurt myself before I get one.Even the TV program pamphlet does not correspond with the TV and MNet channel are snowy. The work station is to high to work on. What can I say. This is a DUMB. Management has to do a serious wake up.
2 sur 5
par Beatrix

Publié le 12 févr. 2017 sur Hotels
Es hat uns nicht gefallen. Der Service war schlecht, das Personal hatte kein Interesse die Gäste - nicht nur uns- mit Aufmerksamkeiten zu beachten. Das Diner war für alle Gäste eine Zumutung. Warme Speisen würden auf einen Tisch gestellt, aber Gäste wussten nicht das ihr Essen bereits auf sie wartet.
5 sur 5
par John

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 2 févr. 2017 sur Hotels