Note fondée sur 965 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 sur 5
4,1 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 août 2024 sur Hotels
Nice place to stay , they refused a late check out althouht we are gold menbers
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par Ryan, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review. We greatly appreciate it.
2 sur 5
par un voyageur de Saint-Eustache

Publié le 1 août 2022 sur Expedia
Y
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 août 2022 par Matthew, Gestion de l’hôtel
Guillaume, we hope you shared your feedback with leadership onsite, so we can build upon the information you shared. We hope you decide to return again.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 juin 2022 sur Hotels
Hôtel très sympas. par contre nous avions noté et payé une réservation avec petit déjeuner malheureusement pas de petit déjeuner et personne ne nous répond même pas le site… censé pourtant bien noté sur la réservation sinon hôtel, personnel très agréable manque peut-être un bar pour se poser et boire un verre
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 juin 2022 par Matthew, Gestion de l’hôtel
Patrick, thank you for your review! We appreciate your feedback and are happy you enjoyed your visit. We hope you return and decide to stay with us again in the future.
5 sur 5
par un voyageur de quebec

Publié le 14 mai 2022 sur Expedia
Très beau site, golf de bonne quantité, belles piscines, théâtre intime sur place.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 mai 2022 par Matthew, Gestion de l’hôtel
Serge, thank you for your review. We are happy to learn you enjoyed your stay, and we hope you return soon.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 sept. 2024 sur Expedia
Excellent last minute getaway. One night is not enough to enjoy the amenities. Only two complaints- nothing opened after 10 and no vending machines. Be prepared but a store about 2 miles away.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2024 par Kit E., Gestion de l’hôtel
Thank you, for taking the time to leave a 4-star review! . Your feedback is invaluable, and we're taking immediate action to address these concerns to enhance our guest experience.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 sept. 2024 sur Hotels
Lovely grounds and very nice staff. Only issue was finding our room. Tip: throw the map away and use GPS.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2024 par Kit E., Gestion de l’hôtel
Thank you for your amazing 10/10 review! We greatly appreciate your positive feedback, and we're here to ensure every stay with us is top-notch. If you ever have any specific comments or suggestions to share, please feel free to do so. Your satisfaction is our priority, and we look forward to serving you again soon!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2024 par Kit E., Gestion de l’hôtel
Thank you, for taking the time to leave a 4-star review! We're delighted to hear about your positive experience. If you ever wish to share more about what made your stay great, please feel free to do so. We appreciate your support and look forward to welcoming you back in the future!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 sept. 2024 sur Expedia
We stayed for 2 nights and enjoyed the amenities. But with my VIP access benefits, the check in staff didnt give the room upgrade and said that they dont do that if it is booked with third party (expedia). 😟
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 sept. 2024 par Kit E., Gestion de l’hôtel
Thank you, for taking the time to leave a 4-star review! Expedia VIP upgrades are subject to availability. We appreciate your support and look forward to welcoming you back in the future!
4 sur 5
par un voyageur de Orange

Publié le 15 sept. 2024 sur Expedia
The Welk is a dated property, but with lots of potential now that Hyatt has taken it under its wing.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2024 par Kit E., Gestion de l’hôtel
Thank you for your review. We apologize for the issues you encountered. Your feedback is invaluable, and we're taking immediate action to address these concerns to enhance our guest experience. We're committed to ensuring our resort lives up to the standards our guests expect and hope to welcome you back for a much-improved stay.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 sept. 2024 par Ryan, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review.