Note fondée sur 353 évaluations de clients

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3,0 sur 5
68 % des clients le recommandent
3,2 Propreté de la chambre
3,5 Service et personnel
3,2 Confort de la chambre
2,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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2 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 mai 2024 sur Expedia
Base de lit brisée , couvre- pied plein de trous de cigarettes
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 août 2023 sur Hotels
Hôtel vieillot. Petit déjeuner minimaliste
2 sur 5
par un voyageur

disappointing hotel

Publié le 19 août 2019 sur Hotels
hotel very old from another era.breakfast summary
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2019 par Customer Care Team, Gestion de l’hôtel
Dear guest, thank you for taking the time to rate your recent stay with us. We are disappointed that you don't seem to have had the wonderful experience that the vast majority of our guests do. We sincerely hope that you will give us another opportunity to restore your faith in our hotel and hospitality.
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 23 nov. 2017 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 août 2011 sur Hotels
hotel sans charme particulier au bord de la route pas d ordinateur facile a trouver bon intermediaire pour visiter les pueblos
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 oct. 2024
The rooms look and smell clean. Some room features have been updated; others are old. But it’s nice room for the price.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 sept. 2024 sur Expedia
Xxx
3 sur 5
par un voyageur de Wheat Ridge

Publié le 13 sept. 2024 sur Expedia
Don't let the location scare you. The hotel was nice and clean and modern. As long as you don't expect to walk anywhere I would recommend it.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 sept. 2024 sur Expedia
I liked that it was set back from the highway, but it was not well signed. A lot of tarmac around the building, and views from bedroom were less than stellar. A bit grotty.
2 sur 5
par un voyageur de Downey

Publié le 3 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 sept. 2024 par Customer Care Team, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, we are so disappointed to read your experience with us. We aim to provide a top-notch stay for all our guests, so we sincerely apologize that we did not achieve that goal on your visit. We hope that you will give us another chance to restore your faith in our hotel and hospitality. Please do feel free to connect if there is anything we can do to help. Thanks again.Best Regards,Customer Care Team