Note fondée sur 964 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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par un voyageur
Aucune
Publié le 16 avr. 2020 sur HotelsJ’ai appelé pour annuler pendant une semaine sans réussir à parler avec quelqu’un
Comment me faire rembourser?
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 avr. 2020 par Gary - Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
I am confused as to who you have been trying to call for the refund without hearing a reply. Our phones have someone answering them 24 hours a day and we have not been receiving any calls in regard to this, as we've been handling several cancelation requests due to the Coronavirus. Instead of leaving a negative review for our hotel when you haven't reached out to us directly and when we don't have your funds either as you paid directly through a third party who has your money, we wish you had reached out to us directly to resolve the matter. For a refund you will need to contact the party you booked through directly as they are the ones you paid, not us. We regret that you are having issues with your cancelation but also regret the fact you opted to leave us a negative review when your issue is with another party and you never stayed here in order to be able to leave a review that accurately reflects our property.
par un voyageur
Publié le 9 mars 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 mars 2020 par Gary - Front Desk Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to leave us a positive review Carolyne. We are delighted to hear that you enjoyed your stay with us and hope to see you again. Thank you again for choosing to stay with us. We truly appreciate it.
par un voyageur
Publié le 2 mars 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 mars 2020 par Gary - Front Desk Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to leave us a review. We truly appreciate it and are happy to know you enjoyed your stay with us. We hope to see you again if your travels bring you our way. Thanks again for choosing to stay with us!
par un voyageur
Publié le 4 févr. 2020 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 mars 2020 par Gary - Front Desk Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to leave us a review. We truly appreciate it and are delighted to hear that you enjoyed your stay with us. We hope to see you again in the future!
par un voyageur de Québec
Publié le 1 févr. 2020 sur Expedia
La dame à la réception lors de mon arrivée n’etait pas du tout accueillante 👎
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 mars 2020 par Gary - Front Desk Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to leave us some feedback. I'm sorry to hear that your reception was not as warm as we strive for it to be for each and every one of our guests. That first impression means a lot and we want to have all of our guests know they are appreciated from the moment they first arrive. I'm sorry you did not feel that upon your arrival and we will strive to ensure that we do not fall short with future guests. Thank you for staying with us, and once again I"m sorry your reception was not what you wished for nor what we expect it to be.
par un voyageur
Publié le 1 déc. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 déc. 2019 par Baymont Staff , Gestion de l’hôtel
Hello Rene,
Thank you for choosing to stay with Baymont Inn&Suites. We hope to see you soon.
par un voyageur
Publié le 19 nov. 2019 sur Expedia
Le prix était plus qu’intéressant. Parfait avant de prendre un vol à Burlington. Par contre, quand nous sommes arrivés dans la chambre, le chauffage n’était pas allumé et la chambre était très froide. Une fois allumé, la situation s’est améliorée mais le chauffage a arrêté durant la nuit et nous avons eu assez froid. L’hôtel est venu le réparer le lendemain. Sinon la chambre était très propre et le lit confortable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 nov. 2019 par Baymont staff, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing to stay with Baymont Inn & Suites by Wyndam we are so sorry that you had a problem with the heat in you room but so glad to hear that you had a wonderful stay and we hope to see you again.
par un voyageur
Publié le 5 nov. 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 nov. 2019 par Baymont inn & suites staff , Gestion de l’hôtel
Thank your for choosing to stay with us thank you for a great review and hope to see you again in the future
par un voyageur
Publié le 27 août 2019 sur Expedia
La taille des chambres et leur propreté, ainsi que dans l’énsemble la gentillesse du personnel
par un voyageur
Publié le 25 août 2019 sur Expedia
Très bien entretenu et très calme. Le service est très bien et la chambre était impeccable.