Note fondée sur 339 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 sur 5
79 % des clients le recommandent
4,5 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 déc. 2015 sur Hotels
Bref mais très relaxant.
5 sur 5
par un voyageur de Shell Lake

Publié le 24 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 août 2024 par Front Desk, Gestion de l’hôtel
Jennifer, Thank you so much for taking the time to rate us. We hope to have you back with us soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 août 2024 sur Expedia
Good clean entry and rooms plus the breakfast was great!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 août 2024 par Allison, Gestion de l’hôtel
Ashley, Thank you for your glowing review! We're delighted you enjoyed our clean rooms and breakfast offerings at Ramada by Wyndham Estevan. Looking forward to welcoming you back soon!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 juill. 2024 sur Expedia
As expected
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 juill. 2024 par Allison, Gestion de l’hôtel
Dear Ruth,Thank you for taking the time to leave a review. We’re glad to hear that your stay met your expectations.If you have any further feedback or suggestions, we’d love to hear them. We look forward to welcoming you back!Best regards,AllisonFront DeskRamada by Wyndham Estevan
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 juill. 2024 sur Expedia
It was a nice hotel for the money
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 juill. 2024 par Front Desk , Gestion de l’hôtel
Reginald, thankyou so much for taking the time to send us a 5 star review. We hope to see you again soon. Thankyou for choosing Ramada by Wyndham Estevan!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 juill. 2024 sur Hotels
It was a decent hotel. There were just two things that could be improved. 1. We couldn’t get wifi on any of our devices 2. The breakfast area was a complete mess and nobody was there to clean or restock items.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juill. 2024 par Front Desk, Gestion de l’hôtel
Amanda, thankyou for take the time to share your honest feedback. We are always looking for ways to improve. Please accept our sincerest apologies that we were not able to meet your expectations. Rest assured we will be looking into the Wifi and breakfast to see what actions need to be taken.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juill. 2024 par General Manager , Gestion de l’hôtel
Thank you for your review, we greatly appreciate it!
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 juill. 2024 sur Expedia
limited breakfast options, poorly stocked walls dirty mattress uncomfortable wifi didn't work
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juill. 2024 par Front Desk, Gestion de l’hôtel
Sydney, please accept our sincerest apology that we were not able to meet your expectations. I will be sharing your comments with our team to ensure your comments are addressed properly. I hope you will allow us another opportunity to meet your expectations.
4 sur 5
par un voyageur

Just passing through.

Publié le 11 juill. 2024 sur Hotels
The front desk girl, Morgan, was incredibly helpful in suggesting things to do as well as restaurants to eat at. The accommodations were good.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 juill. 2024 par General Manager , Gestion de l’hôtel
Samantha, Thank you so much for your rating and review! We're happy to hear about the outstanding customer service you received from Morgan throughout your stay. It was our pleasure to provide you with a pleasant stay and a positive experience visiting Ramada Estevan! We hope you'll be back again soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 juill. 2024 par General Manager , Gestion de l’hôtel
Samuel, Thank you so much for taking the time to rate us. We hope to have you back with us soon!