Note fondée sur 474 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,7 Propreté de la chambre
4,7 Service et personnel
4,7 Confort de la chambre
4,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Hôtel d'étape
Publié le 10 sept. 2023 sur HotelsIdéal pour une étape d'une nuit.
Attention pour un séjour de plusieurs nuits la politique du groupe HILTON est de ne pas proposer de service de ménage si pas de demande des clients.
par un voyageur
Trip
Publié le 18 août 2018 sur HotelsNice place to stay close to providence canyon
par un voyageur
Publié le 7 oct. 2024
par un voyageur
Publié le 2 oct. 2024 sur Hotels
Check in was a disaster. Not Hampton’s role but Hotel’s.com. They issued a virtual card for payment that did not clear. I had to give a credit card for guarantee. It’s check out time and even with a lot of effort on the part of Hampton staff, it had not cleared. When I check out I will be double paying. The problem is Hotel’s.com and I am not a happy camper. It will not go unsettled with Hotel’s. Com
I can be reached at 828-318-5656 and a call would be appreciated.
par un voyageur
Publié le 29 sept. 2024 sur Hotels
Great!
par un voyageur
Publié le 28 sept. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 10 sept. 2024 sur Expedia
par un voyageur de Cottondale
Publié le 1 sept. 2024 sur Expedia
This is probably the best and most decent hotel in Eufaula, AL . So glad we found it!
par un voyageur
Publié le 1 sept. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 31 août 2024 sur Expedia
It’s quiet, clean, and the bed was so comfortable! Front desk service was great!