Note fondée sur 500 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,5 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,4 Confort de la chambre
3,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 26 août 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 8 août 2024 sur Expedia
.
par un voyageur
Publié le 7 août 2024 sur Expedia
Good for price
par un voyageur
Pretty good
Publié le 4 août 2024 sur HotelsEverything was really good. Except the light above the desk didn't work
par un voyageur de University Place
Publié le 25 juill. 2024 sur Expedia
Friendly, helpful staff. The room was pretty basic and the beds were not the best, but it provided a much needed night of rest.
par un voyageur
Publié le 23 juill. 2024 sur Expedia
Expedia’s customer service was horrible. We pre-paid for two motel rooms. EXPRESS INN & SUITE. We called to let them know that we’ll be there within 30 minutes. The owner said to get there and giver her a call and to make sure we have our IDs ready for her to check , we agreed. She called 2 mins later and started verbally abusing and refused the service without any reason. The owner was extremely rude. We had two kids a 5 year old and a 10 year old and it was midnight. Since we already pre-paid we asked for refund and she refused and said “do whatever you want” and hung up on us.
par un voyageur de Sulphur Rock
Publié le 20 juill. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 18 juill. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 17 juill. 2024 sur Expedia
Lots of mold.
par un voyageur
Publié le 15 juill. 2024 sur Expedia