Note fondée sur 910 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
83 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 sept. 2022 sur Expedia
personnel courtois
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 sept. 2022 par Greg Gee - GM, Gestion de l’hôtel
Thanks Danielle!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 août 2021 sur Expedia
Facile d’accès . Nettoyage chambre une fois en 7 nuits
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2021 par Gregory Gee - GM, Gestion de l’hôtel
Tres Bien.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 nov. 2024
Very Clean room, very friendly staff.
3 sur 5
par un voyageur de Maumee

Publié le 1 oct. 2024 sur Expedia
Property was fine, nothing special. Rooms were clean, nothing exceptional. Fairly quiet. Staff, though well meaning and courteous, were very inept when it comes to how to handle a cash paying customer. Further, due to an absence of a selection on the booking for a pet, my pet was viewed as an inconvenience. Also, requiring additional paperwork to be read, filled out and signed, all of which could be avoided with proper communication and advanced planning.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 oct. 2024 par FOM , Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to share about your recent stay with us, and we are sorry to hear that you were unhappy with your experience. Our goal is to provide a warm, friendly, and reliable experience that makes guests happy, and we sincerely appreciate your feedback.  Please contact me directly at the email or phone number below if there is anything we can do for you. We hope to welcome you back soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 sept. 2024 sur Expedia
This is our second multi-day trip to this Hampton this year. Each time we’ve found the staff to be warm and welcoming, the rooms clean and quiet, and the property well maintained and safe. We’ll be back!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 sept. 2024 sur Expedia
Someone had a dog in a room nearby that barked at people walking by in the hall. Our commode wouldn’t refill and nobody was available to look at it while we were there for Friday and Saturday nights. It’s ok but was annoying.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 28 sept. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 25 sept. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 21 sept. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 sept. 2024 sur Expedia
Updated since we have stayed at this hotel. This is the 3rd or 4th time we have stayed here. It's still a nice room and lots of choices around this location.