Note fondée sur 950 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,8 sur 5
85 % des clients le recommandent
4,0 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 14 janv. 2020 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

très bon rapport qualité prix

Publié le 28 oct. 2018 sur Hotels
Hotel très convenable pour le prix. La chambre est spacieuse et propre avec cafetière, réfrégirateur, four, plaques et microndes. L'hôtel est calme et relativement bien placé par rapport à l'Université George Mason. Personnel très serviable. Petit déjeuner inclus
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 déc. 2018 par Guest Services, Gestion de l’hôtel
Hello, Thank you for taking the time to rate your stay at our hotel, we hope your return trip home was a pleasant one, If you are in the Fairfax area again we look forward to having you stay with us again.
4 sur 5
par Kim

Publié le 15 nov. 2017 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 nov. 2017 par Comfort Inn Fairfax, Gestion de l’hôtel
Hello Kim, thank you for rating your stay we hope everything was to your satisfaction, we hope that you will choose to stay with us again in the future,
4 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur

Publié le 26 juill. 2017 sur Expedia
Très bon accueil chambre agréable et correcte Petit déjeuner correct
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 juill. 2017 par Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing to stay with us we appreciate your business, we wish you the best in your future travels.
5 sur 5
par Virginie de France

Publié le 11 sept. 2014 sur Hotels
Personal très aimable et serviable. Chambres très spacieuses equipées d'un frigo, micro-onde, cafetière, bureau, table, sèche-cheveux... Je n'ai pas trouvé les lits très confortables, bien trop mou à mon goût.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 oct. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 oct. 2024 par Guest Services, Gestion de l’hôtel
Sorry to see that you rated your stay so low, we went back to check video and saw housekeeping staff pulling old linen out of room and different housekeeper put in new clean linen, as is a our housekeeping process. so the room was cleaned. We wish you the best in your future travels.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 sept. 2024
Photos of this property are deceiving. This hotel is in desperate need of renovation. Our room was dirty. There were pubic hairs in the tub. Hair was all over the sheets of the beds and the carpet was dirty. The worst Comfort Inn we’ve ever stayed in!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 oct. 2024 par Guest Services., Gestion de l’hôtel
We are sorry to see that you were not happy with your stay, had you said something immediately to the front desk they would have certainly moved you to another room to your liking or offered to let you cancel the reservation and so you could stay at a hotel. The pictures on line are exactly how the rooms are currently. Good luck in your future travels.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 sept. 2024 sur Hotels
Hotel needs upgrade to compete with Spring Hill Suites and Courtyard nearby. Front Desk Staff was helpful and personable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2024 par Guest Services, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to rate your stay we appreciate your feedback and with share it with the owners. We hope you will stay with us again the next time you are in Fairfax. We wish you the best in your future travels.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2024 par Guest Services, Gestion de l’hôtel
Sorry to see you rated us so low, you said nothing to the front desk to complain of any issues during your 4 day stay, if you were unhappy you could have checked out and went else where.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 sept. 2024 par Guest Services, Gestion de l’hôtel
Dear Michelle, Thank you so much for choosing to stay with us and for taking the time to rate your stay. We hope you will stay with us again the next time you are in the Fairfax area. We wish you the best in your future travels.