Note fondée sur 160 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,7 sur 5
83 % des clients le recommandent
3,8 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for the review. We certainly appreciate your taking the time to talk about your experience with us. We’re glad everything was to your satisfaction. Please come back and visit with us again. From our entire staff, thank you for choosing the Days Inn.
4 sur 5
par un voyageur

Last minute find

Publié le 11 juill. 2024 sur Hotels
Last minute find due to hurricane damage to original hotel. Check in was easy and agents were nice. Room was old but looked clean. Found a bug in the chair and initial room smell was smoky. Overall, hotel was doable and not very expensive.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 juill. 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback and we hope to see you again in the future!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 juin 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback and we hope to see you again in the future!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 juin 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 juin 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback and we hope to see you again in the future!
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 28 mai 2024 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 mai 2024 sur Expedia
Asked why I needed two beds. Was not allowed to take my breakfast to my room which was very inconvenient because the breakfast area was very uncomfortable.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 mai 2024 sur Expedia
The staff was so welcoming and the continental breakfast made me feel home.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 mai 2024 par Days Inn Management, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for taking time and tell us about your recent stay at Days Inn. FairfieldWe glad that you enjoyed. We hope we will see you soon!
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 1 mai 2024 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Pool of sand

Publié le 12 avr. 2024 sur Hotels
The hotel itself is fine and just as expected. However the website is a little out of date, particularly with respect to the pool. As in, it’s there, but full of sand which isn’t so good for swimming. So if you’re expecting a pool, you should call and confirm what’s in it. If there’s a big palm tree in the photo, it’s an old photo (the tree has been cut down). April 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 avr. 2024 par Days Inn Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback, and sorry for any inconveniences.We are working to ensure that any property amenities on our online listings are accurate. The Expedia website should now reflect this change.