Note fondée sur 925 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 24 sept. 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 sept. 2021 par d, Gestion de l’hôtel
thank you for your kinds words we appreciate your feed back
par un voyageur
Publié le 28 déc. 2019 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 23 juill. 2018 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 juill. 2018 par Front Desk , Gestion de l’hôtel
We appreciate your feedback.
par Corinne
Adapte aux séjours d'affaires.
Publié le 31 juill. 2017 sur HotelsAgréable séjour d'affaires. L'hôtel offre de bonnes prestations mémé si la climatisation gagnerait à être plus silencieuse. Alentours sans charme mais avec restaurant/bar (cuisine mexicaine) à proximité immédiate.
par un voyageur
Publié le 10 déc. 2016 sur Hotels
Bien adapte pour sejour pro.
Petit déjeuner très bien
Climatisation (chauffage) bruyante
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 déc. 2016 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your review of our hotel. We are pleased to hear you enjoyed your stay with us. It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again.
par un voyageur
Publié le 10 oct. 2015 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 22 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2024 par Kevin , Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your experience and my sincere apology for not meeting your expectations
par un voyageur
Publié le 22 sept. 2024 sur Hotels
When we arrived the staff was incredibly distracted and rude. They checked us in while talking with another customer. As they made our key they slapped it on the counter and gave us no instructions or told us where our room was. They honestly didn’t even barely look at us. Since we were standing there, he finally took a break from their discussion to say “you’re good” and signaled to the keys. When we arrived to our room to find that they didn’t put us in a King bed room, as we had booked, we went back to the front to ask for our originally booked room. The same gentleman who “checked us in” scolded us for 1. Not bringing our bags up if we didn’t want the room and 2. Told us that we booked through a third party (hotels.com) instead directly through Hilton implying that we wouldn’t get the room we booked. After pressing him a bit to give us our booked style room he gave us pretty disgusting room where the bathtub was peeling and falling apart, the knows were rusting and the carpet was very stained.
The area was decent and convenient. But that’s all the positive things I can say about this place.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2024 par Kevin , Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your experience and my sincere apology for not meeting your expectations
par un voyageur
Publié le 22 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 sept. 2024 par Kevin , Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your experience!
par un voyageur
Publié le 16 sept. 2024 sur Expedia
GREAT
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2024 par Kevin , Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your experience!