Note fondée sur 931 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,2 sur 5
74 % des clients le recommandent
3,3 Propreté de la chambre
3,5 Service et personnel
3,2 Confort de la chambre
3,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur

Pathétique mais pas cher...

Publié le 7 oct. 2018 sur Hotels
Sale et surtout très bruyant le long de l’autoroute ! De plus service de chambre très aléatoire : lit jamais fait et serviettes changées une fois sur deux, ou retirées mais pas remplacées ! A fuir !!!
2 sur 5
par un voyageur

Good location but dirty

Publié le 3 août 2018 sur Hotels
We were with a kidand were given a smoking room smelling cigarette. Would need to be renovated. The swimming pool was full of cigarette butts, plastic glasses and other stuff and with a nice view on the freeway, cery appealing for a kid and for us. The sureoundings of the swimming pool were smelling urine... the elevator was full of rubbish, and the day after, still the same... The parking and location are the only two positive things.
1 sur 5
par un voyageur

Pas pour les touristes !

Publié le 17 sept. 2017 sur Hotels
Forte odeur de fumée dans la chambre, draps sales, couvres lits avec des brûlures de cigarette, chambre pas prête à temps... Cet hôtel est visiblement plus approprié pour d'autres activités...
2 sur 5
par Jeremy

tres bruyant

Publié le 27 juin 2015 sur Hotels
hotel et chambre en bordure d'autoroute donc très bruyant même la nuit, l'insonorisation entre les chambre est faible, les locaux sont anciens, la barre pour serviette a la salle de bain est tombé. La chambre était plutôt propre, la personne à l'accueil etait gentil et le wifi était bon. Je ne reviendrai pas
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par Customer Care Team, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, we are so disappointed to read your experience with us. We aim to provide a top-notch stay for all our guests, so we sincerely apologize that we did not achieve that goal on your visit. We hope that you will give us another chance to restore your faith in our hotel and hospitality. Please do feel free to connect if there is anything we can do to help. Thanks again.Best Regards,Customer Care Team
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2024 par Customer Care Team, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,We appreciate the awesome feedback that you provided. It's great to be on the receiving end of such a wonderful rating and we hope you had an exceptional stay with us. Do let us know if you have any suggestions on how we can make things even better for our guests. We look forward to your next visit! Best Regards,Customer Care Team
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par Customer Care Team, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,We appreciate the awesome feedback that you provided. It's great to be on the receiving end of such a wonderful rating and we hope you had an exceptional stay with us. Do let us know if you have any suggestions on how we can make things even better for our guests. We look forward to your next visit! Best Regards,Customer Care Team
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par Customer Care Team, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,We appreciate the awesome feedback that you provided. It's great to be on the receiving end of such a wonderful rating and we hope you had an exceptional stay with us. Do let us know if you have any suggestions on how we can make things even better for our guests. We look forward to your next visit! Best Regards,Customer Care Team
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par Customer Care Team, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,We appreciate the awesome feedback that you provided. It's great to be on the receiving end of such a wonderful rating and we hope you had an exceptional stay with us. Do let us know if you have any suggestions on how we can make things even better for our guests. We look forward to your next visit! Best Regards,Customer Care Team
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par Customer Care Team, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,We appreciate the awesome feedback that you provided. It's great to be on the receiving end of such a wonderful rating and we hope you had an exceptional stay with us. Do let us know if you have any suggestions on how we can make things even better for our guests. We look forward to your next visit! Best Regards,Customer Care Team