Note fondée sur 335 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,5 Propreté de la chambre
2,7 Service et personnel
2,9 Confort de la chambre
2,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 14 août 2024 sur Expedia
Le service est nul et le personnel à la réception ne son pas motivé pour aider les gens, malheureusement.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 oct. 2024 par Vivek, Gestion de l’hôtel
Hi Abderrahmane. Sorry for delay in reply to your review. I’m really sorry to hear about your disappointing experience. The lack of motivation and poor service from our reception staff is unacceptable. We're addressing this issue with our team to ensure it doesn't happen again. Thank you for bringing this to our attention, and we hope you'll give us another chance to provide a better experience in the future.
par un voyageur
Publié le 10 août 2024 sur Expedia
Piscine tres salle petit déjeuner limité
par un voyageur
Publié le 23 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 juill. 2024 par Tiff, Gestion de l’hôtel
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback
par un voyageur
Publié le 17 juill. 2024 sur Hotels
Tres bon rapport qualité prix.
Petit déjeuné bien.
Service bien.
Super marché Target à coté.
Willowbrook Mall à coté.
Pour les gents non motorisés, il y a le bus pas loin qui mène à New York, ticket à 9,20 dollar.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juill. 2024 par Tiff, Gestion de l’hôtel
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback.
par un voyageur
Publié le 17 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par Tiff, Gestion de l’hôtel
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback.
par un voyageur
Publié le 14 juill. 2024 sur Expedia
Ascenseur non disponible. Alarme de feu à 1h45am on a dû évalué avec les enfants. Horrible
par un voyageur
Publié le 3 juill. 2024 sur Expedia
This place was juste dirty !!! What about to arrive in your room and to find a lot of hair in the bathroom? The personnal cleaneer has no sweeper when they do the room. The hallway is all dirty !!! We ask 4 times for a service who never comes. I reserve for 5 persons but there was no (little) bed for my third kid. My 3 kids sleep on a double bed because of this. This was my worse hotel i have ever sleep in my life ! Don't go there, never ! (sorry for my english because i speak french). Also the photos is completly misleading... Sincerely i was shy in front of my children (9,11,13, years old) to have reserve this hostel. Nerver go there. Finally, when something like this happen, you will never be able to talk to someone on expedia because they don't have a phone number to express your comments on a human. Be advise...
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 juill. 2024 par Tiff, Gestion de l’hôtel
We're sorry you were unhappy. Thanks for letting us know.
par un voyageur
Publié le 2 nov. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 nov. 2024 par Vivek, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review and for the solid rating! We're glad to hear you had a good stay overall. Your feedback helps us identify areas for improvement, and we're always striving to make your next visit even better. Looking forward to welcoming you back!
par un voyageur
Publié le 24 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 août 2024 par Tiff, Gestion de l’hôtel
We're sorry you were unhappy. Thanks for letting us know.
par un voyageur
Publié le 22 août 2024 sur Expedia
The place was filthy. The room was gross. The bathroom hadn’t been cleaned prior to my arrival. It was covered in hair. There was a dirty tissue on the floor next to the bed.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 oct. 2024 par Vivek, Gestion de l’hôtel
Hi Dena. Sorry for replying so late. I'm so sorry to hear about your experience. The cleanliness issues you encountered are unacceptable and far from the standard we strive to provide. We're addressing these concerns with our housekeeping team immediately. Thank you for bringing this to our attention, and we hope you'll give us another chance to provide a better experience in the future.If there's anything specific you'd like us to focus on improving for your next stay, please let us know.