Note fondée sur 359 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur de Amqui
Publié le 5 juill. 2022 sur Expedia
Les chambres sont assez bien insonorisées, malgré la porte d'entrée qui n'est pas bien colmatée. Lits confortables, mais petits. Déjeuner vraiment pas bon, juste des affaires grasses.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 juill. 2022 par Fairmont AGM, Gestion de l’hôtel
Merci pour votre avis. Nous sommes heureux d'apprendre que votre séjour s'est bien passé. Nous espérons vous revoir bientôt parmi nos invités.
par bernard
Publié le 19 sept. 2017 sur Hotels
par Christian
Good
Publié le 12 sept. 2017 sur HotelsGood
par un voyageur
Publié le 16 août 2017 sur Hotels
Bon hôtel pour faire une étape rapide.
par un voyageur
Publié le 4 juin 2012 sur Hotels
bien
par un voyageur
Publié le 7 oct. 2024
Checked in with Miguel who was awesome!!!! Went out to get our bags and the "Marine" that checked in before me was dragging his "wife" into a room. Kept telling her as she laid in the hallway to get up or he was taking her to detox.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 oct. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
I am so sorry you had to experience that. I wish you would have come down to the front desk to let them know what was going on so that could have been addressed.
par un voyageur
Publié le 6 sept. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Don’t recommend
Publié le 28 août 2024 sur HotelsWe arrived later in the evening and only went in the room to drop off our luggage, then went out to eat. Returned to our room and it was disgusting! Sink and shower were dirty, sheets were wrinkled like someone slept in it. Evidently the room was not cleaned after the last guest. Called down to the front desk and we were brought clean sheets and made our own bed. They didn’t offer us to change rooms. Went down in morning told the front desk. We couldn’t get a refund from the hotel because we booked it from this website.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 oct. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
I'm sorry that you walked into a dirty room and were not able to switch rooms. I will be talking to my staff.
par un voyageur
Publié le 17 août 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 12 août 2024 sur Hotels
Besides the idiot that my husband talked to who double charged us for our room, everyone else was soo amazing. The girl behind the desk took the time to explain why she couldnt give me a refund (totally understand why), the cleaning staff was upbeat and friendly, overall loved it, just dont listen to the jack wagon behind the desk after 10pm check in when he says "the room wasnt paid for if you book on hotels.com" now i have to wait until next week when im home to despute anything or my debit card will be froze for my family trip.