Note fondée sur 924 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 12 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par Falmouth Inn, Gestion de l’hôtel
Dear Carine, Thank you for choosing the Falmouth Inn for your great stay, and for taking the time to give us a review. We appreciate positive rating and motivation for our team. Our hotel aims to provide a truly unique experience, and we are thrilled that we were able to exceed your expectations. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future. Thank you, Falmouth Inn
par un voyageur
Publié le 25 juin 2024 sur Expedia
´
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 juin 2024 par Falmouth Inn, Gestion de l’hôtel
Dear Richard, Thank you for choosing the Falmouth Inn for your pleasant stay, and for taking the time to review us. We appreciate your positive rating, it means so much for our hard working team. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future. Thank you
par un voyageur
Publié le 6 août 2022 sur Expedia
All was perfect
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2022 par Admin, Gestion de l’hôtel
Dear Roberto,
Thank you for choosing the Falmouth Inn for your pleasant stay, and for taking the time to give us the best review. We are so glad to hear that you enjoyed your stay with us. We appreciate your motivation in this difficult time. Our hotel aims to provide a truly unique experience, and we are thrilled that we were able to exceed your expectations. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future. Thank you.
Best,
Falmouth Inn.
par un voyageur
Idéal pour sa proximité avec le ferry
Publié le 10 août 2019 sur HotelsSéjour normal, rien de particulier. Les parties communes sont un peu sales. Le petit déjeuner laisse à désirer comme d’habitude et à l’heure du départ du ferry c’est la cohue !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 août 2019 par Falmouth Inn, Gestion de l’hôtel
Dear Carla, Thank you for choosing the Falmouth Inn, and for taking the time to give us a good review and feedback! We are so glad to hear that you enjoyed your stay. Our hotel aims to provide a truly unique experience, and we are thrilled that we were able to exceed your expectations. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future.
par un voyageur
Un bon motel
Publié le 28 août 2018 sur HotelsNous avons passé 3 nuits dans ce motel. La chambre est spacieuse, récemment refaite et plutôt bien équipée (micro-onde, frigo, wifi).
Il comporte également une piscine intérieure, machine à glace, salle de jeux, distributeurs de boissons et friandises.
C'est un grand bâtiment tout en longueur avec un étage. Nous étions au rez-de-chaussée. La vue sur le parking n'est pas terrible, mais comme dans la plupart des motels.
Le seul souci rencontré a été le petit déjeuner, quand on se présente vers 09H30 (il est servi jusqu'à 10H00), il ne reste pas grand chose. Sinon c'est un petit déjeuner avec l'essentiel, même si ce ne sont que des produits industriels. (Oeufs, saucisses, gaufres, viennoiseries, etc...)
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2018 par Falmouth Inn, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest,
Thank you for choosing us for your great stay and we appreciate your positive rating. It was pleasure serving you during your stay. We hope to see you again. Thank you
par un voyageur
Publié le 20 juin 2018 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 juin 2018 par Falmouth Inn, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing us for your stay. Hope to see you back. Thank you
par un voyageur
Randonnée de vélo 🚴♀️
Publié le 26 mai 2018 sur HotelsRapport qualité prix, très bon. Les commodités y sont , le personnel très courtois et gentil, sauf le café ☕️. Apporter votre café et votre cafetière portative . Dans les chambres les cafetières sont avec pochette.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 juin 2018 par falmouth inn, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest,
Thank you for choosing famouth inn for your past stay. We appreciate your positive feedback. we will try our best to improve on needed areas. Hope to see you back when you in the area. Thank you.
par un voyageur
Publié le 28 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 sept. 2024 par Falmouth Inn, Gestion de l’hôtel
Dear Jose, Thank you for choosing the Falmouth Inn for your stay, and for taking the time to give us a review. We appreciate rating and feedback. We truly apologies for any inconvenience. Our hotel aims to provide a truly unique experience, and we are thrilled that we were able to exceed your expectations. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future.
par un voyageur
Publié le 27 sept. 2024 sur Expedia
No elevator meant climbing stairs with luggage.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 sept. 2024 par Falmouth Inn, Gestion de l’hôtel
Dear Larry, Thank you for choosing the Falmouth Inn for your stay, and for taking the time to give us a review. We appreciate rating and feedback. We truly apologies for inconvenience. Our hotel aims to provide a truly unique experience, and we are thrilled that we were able to exceed your expectations. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future.
par un voyageur
Publié le 24 sept. 2024 sur Expedia
Everything was very nice easy to park
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 sept. 2024 par Falmouth Inn, Gestion de l’hôtel
Dear Anthony, Thank you for choosing the Falmouth Inn for your great stay, and for taking the time to give us a review. We appreciate positive rating and motivation for our team. Our hotel aims to provide a truly unique experience, and we are thrilled that we were able to exceed your expectations. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future.