Note fondée sur 452 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
85 % des clients le recommandent
4,5 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Type Motel mais très agréable

Publié le 27 juin 2018 sur Hotels
Nous étions logés dans une maisonnette très agréable et confortable. Très bien pour 4 personnes. Les options pour le petit-déjeuner sont par contre un peu limitées.
4 sur 5
par Bruno

Publié le 23 juin 2017 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juin 2017
Thank you.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 17 sept. 2015 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 août 2024 sur Expedia
Marissa went above and beyond to help me with the cleaning smell in the room. she found me a wonderful room and was so pleasant and helpful!!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2024 par Managed Services, Gestion de l’hôtel
Thanks for the awesome review, Barbara! We really appreciate you taking the time to share your experience with us. Cheers!
4 sur 5
par un voyageur de Charlottesville

Publié le 19 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2024 par Managed Services, Gestion de l’hôtel
Hi Glenn,Thank you for choosing Lark Hotels! Our team looks forward to making your next visit with us shine even brighter. Safe travels!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 août 2024 sur Expedia
Everything was great. Cozy, well-appointed, luxurious room. Nice amenities. Super-friendly staff. Highly recommended.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par Managed Services, Gestion de l’hôtel
Hi Warren,We so appreciate you sharing your experience with us. We strive every day to keep our best guests (like you) happy. So thank you from the entire family of Lark Hotels, AWOL, Blind Tiger, and Bluebird Hotels. We can't wait to see you again. Until then, safe travels!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par Managed Services, Gestion de l’hôtel
Hi Cathlyn,We hope you enjoyed your trip to Falmouth! We would have loved for your visit to have resonated with you more fully and, to that end, welcome any feedback you may have on how we can better support you in the future. Our team is eager to more fully impress, so please, come see us again soon. Happy travels!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 août 2024 sur Expedia
Everything
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par Managed Services, Gestion de l’hôtel
Thanks for the awesome review, James! We really appreciate you taking the time to share your experience with us. Cheers!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 août 2024 sur Expedia
We brought our dog and stayed in one of the "pet friendly" rooms. A new experience for us. When I say the room was clean, I mean that it was one of the cleanest rooms we have ever stayed in. One would never know pets stayed here. It did not smell the walls and floors were in good repair. The tile and grout was clean. And the room itself had simple and calm, modern decor. The staff was unbelievably nice. We could not take our dog inside the main building, but it is attached to a bar and restaurant which goes against MA health codes. We will definitely stay there again!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par Managed Services, Gestion de l’hôtel
Hi Christine,We so appreciate you sharing your experience with us. We strive every day to keep our best guests (like you) happy. So thank you from the entire family of Lark Hotels, AWOL, Blind Tiger, and Bluebird Hotels. We can't wait to see you again. Until then, safe travels!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 août 2024 sur Expedia
Very nice large room
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 août 2024 par Managed Services, Gestion de l’hôtel
Thanks for the awesome review, Philip! We really appreciate you taking the time to share your experience with us. Cheers!