Note fondée sur 535 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
89 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

tres satisfait

Publié le 21 déc. 2015 sur Hotels
Super bon service et très propre.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 mai 2021 sur Expedia
reasonable price.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 mai 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 mai 2021 par Hartford Marriott Farmington, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 10 mai 2021 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 mai 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 mai 2021 par Hartford Marriott FarmingtonTeam, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 avr. 2021 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 mai 2021 par Hartford Marriott FarmingtonTeam, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 avr. 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 avr. 2021 par Hartford Marriott FarmingtonTeam, Gestion de l’hôtel
Thanks for staying with us. Stay safe and healthy!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 avr. 2021 sur Expedia
The people who worked there were all very accommodating! Problem was that you folks billed me at was: $109.26 came out of there with a bill of $130 something. How about letting us know there would be close to more than $21.00 of Hotel, etc. charges to boot?
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 avr. 2021 par Hartford Marriott FarmingtonTeam, Gestion de l’hôtel
Dear guest, I'm sorry if we felt short in communicating that there was a pre-authrization charge. Please feel free to contact us if further questions.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 avr. 2021 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 mai 2021 par Hartford Marriott FarmingtonTeam, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 avr. 2021 sur Expedia
It was terrible. The person who checked us in was not friendly at all. We booked because we wanted to enjoy the pool. But came to find out that the pool was only available by appointment with a 45 minute slot. The hotel is very busy with beauty pageants. If you are looking for a quiet , family oriented place. This is def not the hotel for that. Our room didn’t have a refrigerator or microwave either. The AC was it working either.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 avr. 2021 par Hartford Marriott FarmongtonTeam, Gestion de l’hôtel
Dear guest, Thank you for staying with us. I'm sorry that your stay was not an exceptional one. Please receive my sincere apologies for the issues encounter during your stay. We implemented pool slot times and reservation of them to follow CDC guidelines and the Farmington town Health District recomendations due to COVID-19. Hope better times come soon. Stay Safe!