Note fondée sur 929 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,8 sur 5
96 % des clients le recommandent
3,9 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello bernard,We're glad to hear you had a good experience during your stay! If there's anything we can improve upon for your next visit, please don't hesitate to reach out to us directly. We look forward to welcoming you back soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 août 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 août 2022 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Philippe, We really appreciate you taking the time to rate your experience with us. Please come stay with us again on your next visit to the area.,
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 juill. 2019 sur Expedia
Quiet, not far from city center and shops. Enought parking, easy to find.
5 sur 5
par un voyageur

Bien mais confort minimum

Publié le 15 mai 2019 sur Hotels
Hôtel pas mal mais contrairement à la majorité des autres, il n'y a ni frigo, ni micro-onde. C'est plutôt rare aux USA.
4 sur 5
par un voyageur

calme et bien placé. pas cher

Publié le 25 oct. 2018 sur Hotels
Excellent rapport qualité prix. Calme et bien placé
4 sur 5
par un voyageur

Bon rapport qualité prix

Publié le 25 oct. 2018 sur Hotels
Excellent rapport qualité prix pour le service.
5 sur 5
par un voyageur

Bon séjour

Publié le 10 oct. 2018 sur Hotels
2 nuits passées. Accueil très agréable. Chambre propre et spacieuse comme toujours dans les Quinta. Petit déjeuner standard mais suffisant. On a apprécié de pouvoir choisir une chambre au rdc. Belle piscine.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Stuart, We are sorry to hear that your experience did not meet your expectations. Please feel free to reach out to us directly to provide further details so we can address any concerns you may have. We value your feedback and would like the opportunity to make things right for you.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 août 2024 sur Expedia
Excellent staff
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Janel,We are delighted to hear that you found our staff to be excellent during your stay. Your kind words will be shared with the team as they work hard to provide exceptional service to all our guests. We appreciate your feedback and look forward to welcoming you back in the future.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 août 2024 sur Hotels
This hotel does not meet La Quinta standards based on the properties that I have stayed at. My opinion is that it is a re-branded motel 6 with a little sprucing up outside. Most of the commercial businesses on two sides of the hotel are closed and fenced in. I never felt safe walking in the area and had to walk about a quarter of a mile to a dollar general and a half mile to a sonic due to limited businesses in the area.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,We appreciate your feedback and regret to hear that you did not feel completely satisfied with your stay. We take all guest comments seriously and will pass your concerns along to the appropriate teams for further review and improvements. Our hotel strives to provide a comfortable and safe environment for all guests, and we apologize if this was not your experience. Your feedback is valuable as we continue to enhance the guest experience.