Note fondée sur 570 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
88 % des clients le recommandent
4,5 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur de Quebec

Publié le 17 août 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2019 par Barbara -GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for your recent stay at Tru by Hilton Farmville and for being one of the first to stay at our new hotel. Being a new brand, we’re constantly looking for guest feedback on how we can improve on your stay, and we appreciate you taking the time to give us your thoughts. Please know that your feedback is important to us, it helps guide decisions that are made to improve our hotel. Again, thank you for taking the time to help us make Tru by Hilton “Uniquely Tru,” and if I can be of any further assistance please let me know.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Ingrid, We are sorry to hear that you rated your stay a 6/10. Please feel free to contact us directly to provide more details about your experience so we can address any issues. We strive to make every guest's stay exceptional.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 août 2024 sur Expedia
The property was clean, neat and very up-to-date. Customer Service from Ashley at the Front Desk was excellent, as well as the lady that oversees the Breakfast Buffet.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Delores,We are thrilled to hear that you found our property clean and up-to-date. It's great to hear that Ashley and our breakfast staff provided excellent customer service during your stay. Your kind words will be shared with our team for their hard work and dedication to guest satisfaction.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 août 2024 sur Expedia
Someone scratched my car
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello mark,We are sorry to hear about your experience. We recommend reaching out to our management team to further address this matter and assist you accordingly. Your feedback is valuable to us for improving our services.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 juill. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Kathy,We are delighted to hear you had an exceptional stay with us! We look forward to welcoming you back soon for another fantastic experience.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 juill. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Matthew,We are delighted to hear that you enjoyed your stay at our hotel! We look forward to welcoming you back in the future for another wonderful experience.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 juill. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Chris, We appreciate you taking the time to share your experience with us. Please feel free to contact us directly with any specific feedback you may have so we can address it accordingly. We hope to welcome you back in the future for an improved stay.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Ashley,We are delighted to hear that you had a wonderful experience at our hotel! We look forward to welcoming you back in the future for another fantastic stay.
5 sur 5
par un voyageur de Waldorf

Publié le 14 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 juill. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Raymond,We are delighted to hear that you had an exceptional stay with us! Our team looks forward to welcoming you back in the future for another wonderful experience.
4 sur 5
par un voyageur de staten island

Publié le 14 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 juill. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Latisha,We're delighted to hear that you had a pleasant stay with us! We look forward to welcoming you back soon for another enjoyable experience.