Note fondée sur 52 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 Propreté de la chambre
5,0 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 4 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Anette Janner, Gestion de l’hôtel
Kære Nicolai,Tusind tak for din feedback.Det betyder rigtig meget for os, når vores gæster har tid og lyst til at give os en feedback på deres ophold.Vi håber at kunne byde velkommen hos HimmerLand igen.Tak for denne gang.
par un voyageur
Publié le 24 juill. 2024 sur Expedia
Great place with friendly staff
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 juill. 2024 par Anette Janner, Gestion de l’hôtel
Hi JeanneThank you very much for your positive reply.We hope you enjoyed your stay, and to welcome you again!
par un voyageur
Publié le 22 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 juill. 2024 par Anette Janner, Gestion de l’hôtel
Hej Tak for din rating. Vi glæder os til forhåbentligt at se jer igen her i HimmerLand.
par un voyageur
Rigtigt godt
Publié le 13 juill. 2024 sur HotelsVi har haft et skønt ophold, med aktivitet for hele famile. Alle har nydt det og folk har været rigtig hjælpsomme og flinke. Vi har haft tid til at nyde hinanden.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 juill. 2024 par Anette Janner, Gestion de l’hôtel
HejMange tak for den flotte rating. Vi glæder os til at se jer en anden gang her i HimmerLand.
par un voyageur
Publié le 12 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 juin 2024 par Anette Janner, Gestion de l’hôtel
Kære Michael,Tusind tak for din feedback. Vi sætter stor pris på al feedback fra vores gæster.Vi er rigtig kede af at vi ikke denne gang kunne leve helt op til dine forventninger. Alle kommentarer i din feedback vil blive gennemgået i de respektive afdelinger.Tusind tak for din tid og vi håber at vi en anden gang kan byde velkommen i HimmerLand og give dig en bedre oplevelse.
par un voyageur
Publié le 11 juin 2024 sur Expedia
Near to the Golf course
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 juin 2024 par Anette Janner , Gestion de l’hôtel
Hi Manfred,Thank you for your feedback.We are so pleased that you enjoyed your stay and we look very much forward to seeing you in HimmerLand again.Until next time.
par un voyageur
Publié le 26 mai 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 juin 2024 par Anette Janner, Gestion de l’hôtel
Hi Sajjad,Thank you for your feedback.We are so pleased that you enjoyed your stay and we look very much forward to seeing you in HimmerLand again.Until next time.
par un voyageur
Not bad stay, could be amazing.
Publié le 25 mai 2024 sur HotelsGood park, everything is brand-new. Swimming pool is nice. Cottages are clean, but bedrooms are extremely hot when it's a heatwave. The windows are not completely blackout, so with kids there is a lot of light passing through. There is no coffee machine with pads (only filter) and no toaster. (coffee at the supermarket is expensive, nearly 5e for a takeaway cup!)
Bathroom is slippery and could use anti slip matt. The TV has no channels only for connecting screenshare. Bbq is rusty and dirty so bring your own or a disposable one. Towels and bedlinnen not included. (eventhough on hotels com website it said towels were included.) Stairs to get to bedrooms slippery and narrow, for small toddlers not easy. And no safety gate upstairs. And the WiFi had issues connecting to our devices. Somehow my partner was connected at some point and all I could do to connect myself was by sharing the WiFi profile to me. Not by simply putting in the password. Overall not bad cottage to stay at..
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 juin 2024 par Anette Janner, Gestion de l’hôtel
Hi Asger,Thank you for your feedback.I have forwarded your comments, so thank you so much for taking the time. We hope to see you in HimmerLand again.Until next time.
par un voyageur
Publié le 1 avr. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 28 mars 2024 sur Hotels
Meget venlig velkomst.
Vi boede i et Ahus udenoms arealer meget plørede.
Vi benyttede bovling og spiste på Hul 19
Benyttede også købmanden efter lukketid, det var smart
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 avr. 2024 par Anette Janner , Gestion de l’hôtel
Kære Elsa,Tusind tak for din feedback.Det betyder rigtig meget for os, når vores gæster har tid og lyst til at give os en feedback på deres ophold. Vi er opmærksomme på udenoms arealerne i husområdet.Vi håber at kunne byde velkommen hos HimmerLand igen.Tak for denne gang.Med venlig hilsenAnette Janner MortensenGuest Relation Coordinator