Note fondée sur 893 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,8 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par Lucie Tremblay de Ste-Julienne
Médiocre
Publié le 12 mars 2014 sur HotelsMalpropreté, entretien major nécessaire à la chambre.
Recommandé
pour Tout le mondepar un voyageur
Comfortable bed! Clean hotel!
Publié le 26 août 2013 sur Expedia
Pour : Le décor.
Emplacement : Restaurants sont proches.
J'ai passé 2 nuits dans un super lit king comfortable. Le personnel est courtois et l'hôtel est très propre.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 mai 2016 par GM, Gestion de l’hôtel
Thanks for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback!
par un voyageur
Publié le 2 oct. 2024 sur Expedia
Property was ok but a little run down.
Staff was nice and pleasant.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 nov. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for choosing to stay with us. We apologize for the shortcomings that you have highlighted. We have already initiated appropriate actions for improvements as per your feedback. You will certainly notice the changes on your next visit. Looking forward to welcoming you backSincerely, General Manager
par un voyageur
Publié le 1 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 nov. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for choosing to stay with us. We apologize for the shortcomings that you have highlighted. We have already initiated appropriate actions for improvements as per your feedback. You will certainly notice the changes on your next visit. Looking forward to welcoming you backSincerely, General Manager
par un voyageur
Publié le 27 sept. 2024 sur Expedia
Everything
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 nov. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for choosing to stay with us. We apologize for the shortcomings that you have highlighted. We have already initiated appropriate actions for improvements as per your feedback. You will certainly notice the changes on your next visit. Looking forward to welcoming you backSincerely, General Manager
par un voyageur
Publié le 26 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 nov. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for choosing to stay with us. We apologize for the shortcomings that you have highlighted. We have already initiated appropriate actions for improvements as per your feedback. You will certainly notice the changes on your next visit. Looking forward to welcoming you backSincerely, General Manager
par un voyageur
Publié le 23 sept. 2024 sur Expedia
I don’t like the old carpet smell in the room and elevator . I like the staff in the reception and the breakfast room .
par un voyageur
Publié le 23 sept. 2024 sur Expedia
Everything
par un voyageur
Publié le 21 sept. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 11 sept. 2024 sur Hotels