Note fondée sur 427 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 sur 5
89 % des clients le recommandent
4,1 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 20 juin 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Great location

Publié le 20 juin 2024 sur Hotels
Perfect location to the train station.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 juin 2024 sur Hotels
Room was very spacious but very dated for price, shower was awedul, will nkt be returning
2 sur 5
par un voyageur

Below average

Publié le 12 juin 2024 sur Hotels
Hotel was tired , dirty and things didn’t function too well in the room . Bar area poorly staffed .
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 12 juin 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Walking distance to beach

Publié le 6 juin 2024 sur Hotels
All public areas clean and tidy, decor olde worlde with beautiful chandeliers. Bedrooms clean and tidy although need updating. Ideal to walk down to town and beach front, lovely quiet area
5 sur 5
par un voyageur

Outstanding service

Publié le 24 mai 2024 sur Hotels
I felt like home! Thank you for all!
4 sur 5
par un voyageur

Visit to Felixstowe

Publié le 17 mai 2024 sur Hotels
Overall a good stay. Staff were friendly and efficient . Room was cofortable although the carpet had some threadbare spots. Furniture was very outdated and could do with a refresh. Shower controls were very temperamentle trying to get a consistent temperature. There was not a toilet cleaning brush in the bathroom. The price was reasonable considering these minor faults.
2 sur 5
par un voyageur

Wouldn’t recommend

Publié le 15 mai 2024 sur Hotels
Disappointing stay. Lift out of order. Fire alarm at almost midnight. Restaurant could not come up with anything for husband to eat due to allergies. Steaks are pre marinaded and cooking is with rapeseed oil. Menu in the room is not the menu on offer in the restaurant. Jute misleading. No gluten free beer. Shabby appearance. Needs a good refurb
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 12 mai 2024 sur Hotels