Note fondée sur 941 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,7 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 27 oct. 2024
Very nice. It’s like staying in a small, furnished apartment, including a microwave and mini-fridge. Even has a sitting area that comfortably holds four. Plenty of outlets with USB to charge things. A train goes by 1 or 2 times a night, no horn, so bring earplugs if you’re a light sleeper. It’s quiet otherwise. Despite the train, I got good rest thanks to the very comfortable bed. Fell asleep easily.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 oct. 2024 par Danny, Gestion de l’hôtel
Thank you, Aaron Joseph, we are happy you enjoyed the Comfort Suites, Fernley.
par un voyageur de Peoria
Publié le 27 août 2024
Perfect!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2024 par Danny, Gestion de l’hôtel
Thank you, Alan, we are happy you agree with us on the Comfort Suites Fernley.
par un voyageur
Publié le 23 août 2024 sur Hotels
Wonderful as always! We would love to have an EV charger here if possible 🙂
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2024 par Danny, Gestion de l’hôtel
Thank you, Stephen, I will keep working of the charger.
par un voyageur
Really good stay
Publié le 22 août 2024 sur HotelsI love the room and the comfort of the bed. One of the best!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2024 par Danny, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing, we appreciate your business and tour feedback.
par un voyageur
Publié le 15 août 2024 sur Expedia
Clean and friendly.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par Danny, Gestion de l’hôtel
Thank you, Janet, we are happy to hear about your experience.
par un voyageur
Publié le 13 août 2024 sur Expedia
our go to place to stay when traveling to see family
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par Danny, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing us every time, Laura, we are happy you enjoyed the hotel.
par un voyageur
Publié le 10 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par Danny, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us Margerite, we are happy you enjoyed the hotel.
par un voyageur
Publié le 9 août 2024 sur Expedia
Room was nice clean. People were friendly. Free breakfast was good. Our room was right behind elevator, so we had a bit of noise bothering my kids. But otherwise good.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par Danny, Gestion de l’hôtel
We are happy you enjoyed the room, Benjamin, keep in mind we are usually happy to look for a different room at check-in if you see something that could potentially be an issue.
par un voyageur
Publié le 7 août 2024 sur Hotels
Two days in a row key card would not work. Someone using cooking device in the room. Grilling meat and stunk up the entire 3rd floor.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2024 par Danny, Gestion de l’hôtel
Thank you for letting us know about the issues:We hope that guests will notify the front desk as soon as possible when they smell a foul smell, especially a fire risk. Not much can be accomplished at this point concerning the smell.Keys are most commonly erased by being placed next to a cell phone and sometimes credit cards or magnets.
par un voyageur
Publié le 5 août 2024 sur Expedia
We had a pet room that included a pet bed, and no carpet!! Large room with sofa and chair.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par Danny, Gestion de l’hôtel
Paula, we are happy the room worked out well for you and your loved one.