Note fondée sur 16 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,7 sur 5
100 % des clients le recommandent
3,2 Propreté de la chambre
3,4 Service et personnel
3,2 Confort de la chambre
3,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Bon séjour avec des point à améliorer

Publié le 14 mai 2024 sur Hotels
Le cadre est idéal, les différentes équipes sont très sympas. Le seul problème , c'est la prestation de ménage, le ménage n'est pas fait. Sur 5 jours le ménage a été fait 3 fois, nous avons du changer de chambre car l'écoulement de la douche ne se faisait pas . La prestation SPA est excellente, le programme proposé est à faire. L’équipe est très professionnelle et très gentil. Une très belle découvert.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 mai 2024 par Lykia Botanika Manager, Gestion de l’hôtel
Dear guest. thank you for your valuable comments. We also thank you for letting us know your complaints so that we can provide better service. You can be sure that we will do our best. We were honoured to host you, our valued guests, and we look forward to welcoming you again. Take care of yourself with our best wishes.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 mai 2016 sur Hotels
Hotel très éloigné de fethiye, oludeniz... mais proche de l'aéroport. Des navettes passent souvent mais c'est tout de même pas très pratique. Il y a beaucoup de moustiques : prévoir les crémes, prises... Le wifi que l'hotel communique ne fonctionne qu'à la réception : nous avons eu par hasard le code wifi d'un wifi disponible au bord de la piscine, dans le restaurant la veille de notre départ... Donc bien demander aux gens ! Hotel très beau, bien entretenu ! Super piscine, belle plage privée... Personnel super ! Buffet génial avec beaucoup de choix, très savoureux
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 juill. 2024 sur Expedia
Probably the worst hotel experience that you can ever have. If you're looking for a luxury stay... Don't even look at this hotel. The Rooms are very old, Moldy and dirty. Walls are made of paper. You can literally hear everything your neighbours are doing. They do night events that are just loud and ugly. The quality of people there is not where you want to be. That's for sure. Everyone gets super drunk and extremely noisy by midnight and they keep you up till 4 am. I got food poisoning from the first day. The food there is just terrible. The staff doesn't speak English and have no idea about hospitality. When we first arrived and saw the room I immediately requested an upgrade because a room like that would certainly make my kids sick. I paid extra of course for an upgrade and honestly it was the exact same experience. Just dirty... After the 2nd night we couldn't stand it. I was poisoned and kids became sick. So I booked in another amazing hotel and left. Before I left I had spoken to reception and told them that unfortunately we would have to leave. When i tried to explain why, they were looking at me like I'm speaking martian because, no english i asked Expedia to cancel and get me whatever refund even if one night as a gesture. The hotel told me no issue for the refund but then when expedia spoke to them. They said no to refund. I really didn't want to leave this one star reviews but after this experience I have to tell everyone so they don't fall for this scam.
1 sur 5
par un voyageur

Worst Trip Ever

Publié le 15 juill. 2024 sur Hotels
Worst stay ever, room very dirty, no cleaning staff, no towels, mosquitoes everywhere. The team is very bad. No one is helping, my husband lost his shoes from our room. I do not recommend this hotel at all. They do not speak English but Turkish. Our room is dirty all the time. No hand towels only for shower and after 3 requests. Bed sheets are very dirty. The bed is not comfortable
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 29 juin 2024 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 juin 2024 sur Hotels
Hygiene und Service könnte besser sein. Sehr viele Mücken in den Zimmern
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 mai 2024 sur Expedia
Das Zimmer, welches wir hatten war nicht nach dem neuesten Stand. Die Minibar wurde nicht aufgefüllt. Wlan kostenpflichtig. Sauberkeit der Zimmer befriedigend.Die Hotelanlage war schön und sauber. Der Strand war schön und sauber. Das Essen war sehr gut. Die Animation war gut.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 24 mai 2024 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Ok but not for us

Publié le 1 oct. 2019 sur Hotels
Food was not up to our usual AI standard and was mainly geared to eastern European tastes
3 sur 5
par un voyageur

Not what we booked!

Publié le 2 nov. 2015 sur Hotels
Difficult to review our hotel because when we arrived it had closed and we were moved to the hotel next door!