Note fondée sur 245 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 6 août 2024 sur Expedia
Magnifique, perfect
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par Guest Relations Team, Gestion de l’hôtel
Merci beaucoup pour vos éloges ! Nous sommes ravis que votre expérience au Rixos Premium Göcek ait été magnifique et parfaite. Votre satisfaction est notre plus grande récompense.Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau très bientôt.Cordialement,
par un voyageur
Publié le 27 mars 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 mai 2023 par Semih ELBABA - Rixos Premium Göcek Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Jean Christophe,First of all we would like to thank you for being our guest and for the time you spent to post this feedback to share your experience regarding your recent stay with us. Our main priority as Rixos Hotels family is to serve our guests impeccably during their stay at our hotel. So, if have any questions or comments, please always feel free to contact us. We will be glad to hear that your detailed comments which will improve our service quality.Kindest Regards,
par un voyageur de Geneva, ch
Publié le 14 janv. 2019 sur Expedia
Short stay before taking my flight in winter.
Friendly staff, helpful.
Good location.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 juill. 2019 par Guest Relation, Gestion de l’hôtel
DearGuest
We very much appreciate your comments regarding your stay at the Rixos Premium Göcek.
It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.
Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.
All the best
par Michele
La formation du personnel reste à faire
Publié le 22 août 2014 sur HotelsUn bel établissement tout neuf, mais le service n'est pas encore rodé : à peine 20% parlent l'anglais, le ménage est très aléatoire et j'avais encore des restes du chantier fraichement terminé dans ma chambre! A essayer la saison prochaine pour voir si ils se sont amélioré.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 févr. 2017 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Cher Client Michele,
Nous vous remecions d’avoir pris le temps de partager votre expérience avec d’autres voyageurs ici sur TripAdvisor. Nous sommes tellement heureux d’avoir l’occasion de vous accueillir pendant votre séjour à Göcek.
C'est un bon plaisir pour nous de savoir que vous avez apprécié votre séjour avec nous et nous vous remercions pour vos aimables paroles à propos de notre Hotel, le personnel, La Secret Beach ,les repas.
On espère sincèrement que vous nous visiterez à nouveau dans un avenir proche.
Cordialement,
par un voyageur
Publié le 4 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par Guest Relations Team, Gestion de l’hôtel
Dear Guest Genasha,Thank you for your wonderful feedback! We’re thrilled to hear that you had a great stay at Rixos Premium Göcek. We look forward to the opportunity of welcoming you back in the future.Best regards,
par un voyageur
Publié le 2 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par Guest Relations Team, Gestion de l’hôtel
Dear Guest Ehab,Thank you for your feedback. We’re pleased to hear that everything was to your satisfaction. If you have any additional comments or suggestions, please feel free to share them with us. We look forward to welcoming you back soon.Best regards,
par un voyageur
Grymt hotell
Publié le 23 juill. 2024 sur HotelsFantastiskt på alla sätt och vis
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 juill. 2024 par Guest Relations Team, Gestion de l’hôtel
Kära Gäst,Tack för din fantastiska recension! Vi är glada att höra att din vistelse hos oss var fantastisk på alla sätt och vis.Vi ser fram emot att välkomna dig tillbaka snart för en lika underbar upplevelse.Varma hälsningar,
par un voyageur
Publié le 19 juill. 2024 sur Expedia
Everything was OK, but the pool was too hot for swimming.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 juill. 2024 par Guest Relations Team, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Richard,Thank you for your feedback. We're glad to hear that everything was okay during your stay. We are sorry for the pool temperature being a bit for swimming. Your comments are important to us, and we will look into adjusting the pool temperature to ensure a more comfortable experience for our guests.We hope to welcome you back soon for an even better stay.Warm regards,
par un voyageur
Publié le 14 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 juill. 2024 par Guest Relations Team, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!Sincerely,
par un voyageur
Perfect but at a price
Publié le 23 juin 2024 sur Hotels4th stay here, cannot fault it...but getting very expensive
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 juin 2024 par Guest Relations Team, Gestion de l’hôtel
Dear Guest Ian,Thank you for your continued loyalty and for choosing Rixos Premium Göcek for the fourth time. We are delighted to hear that you have consistently enjoyed your stays with us and that you find our services and facilities impeccable.We understand your concern about the increasing costs. Your feedback is important to us, and we will take it into consideration as we continually evaluate our pricing and offerings.We look forward to welcoming you back for another perfect stay.Best regards,