Note fondée sur 933 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 sur 5
80 % des clients le recommandent
4,3 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par Andre

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 5 août 2016 sur Hotels
4 sur 5
par Christian de Epinay sur Orge France

Bof !

Publié le 31 mai 2016 sur Hotels
Hôtel d'étape sans grand caractère. Le personnel du lobby est très agréable et serviable. Le restaurant est à fuir, en particulier, pour le dîner.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 22 août 2015 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 sept. 2024 par Alishia, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us. We hope you stay with us again so we have the opportunity to improve your rating of our property.
5 sur 5
par un voyageur de Willamina

Publié le 22 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2024 par Captain Scotty, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us. We are happy that you enjoyed you stay. We hope to see you again soon. Sincerely, Scott Lichfield, Assisting the General Manager
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 sept. 2024 sur Expedia
The a/c unit was unusually loud.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2024 par Captain Scotty, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us and letting us know about the A/C problem. We hope that we will see you again soon. Sincerely, Scott Lichfield, Assisting the General Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2024 par Captain Scotty, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us. We are happy that you enjoyed you stay. We hope to see you again soon. Sincerely, Scott Lichfield, Assisting the General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2024 par Captain Scotty, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us. We are happy that you enjoyed you stay. We hope to see you again soon. Sincerely, Scott Lichfield, Assisting the General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 sept. 2024 sur Expedia
I was impressed with the staff, from the front desk to the waitress at the complimentary breakfast. The room was so clean. I really appreciated that.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2024 par Captain Scotty, Gestion de l’hôtel
Thank you for visiting us and leaving a 5-star review. Please come again. Sincerely, Scott Lichfield, Assisting the General Manager.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 sept. 2024 sur Expedia
Easy to find, freshly prepared breakfast made to order free with hotel stay. Would recommend this to others and stay again ourselves.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2024 par Captain Scotty, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us. We are happy that you enjoyed you stay. We hope to see you again soon. Sincerely, Scott Lichfield, Assisting the General Manager