Note fondée sur 203 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,8 sur 5
75 % des clients le recommandent
3,9 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 24 août 2024
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 juill. 2024 sur Expedia
The property is run down and has not been maintained. They can definitely do a better job of cleaning the place.
3 sur 5
par un voyageur

More like "Not Quality Inn"

Publié le 19 juill. 2024 sur Hotels
The staff was very nice and helpful---but the quality of "Quality Inn" ends there. Our bathroom and the floors of our hotel were filthy---could see dirt spots on the floor.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 17 juill. 2024 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 3 juill. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 1 juill. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 1 juill. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 16 juin 2024 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Basic and not the cleanest

Publié le 9 juin 2024 sur Hotels
Hotel is tired and ready for some investment. Our bedlinen and towels were stained and the whole place needs refurbishing. Staff were pleasant.
3 sur 5
par un voyageur

Wasn't impressed

Publié le 8 juin 2024 sur Hotels
We were on the second floor, no elevator. Ice maker was broken. No carpeting or rugs just bare floor. Bed was comfortable but the pillows sucked, they were small and square and flat. Water pressure was great but only 2 towels. The pool was closed. They didn't get their truck order so no complimentary breakfast. This area doesn't have a great selection of eatery places.