Note fondée sur 227 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 6 sept. 2024 sur Expedia
J ai adoré c est fantastique
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 sept. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello claudia,Nous sommes ravis d'apprendre que vous avez pass un sjour fantastique parmi nous. Votre satisfaction est notre priorit, et nous esprons avoir le plaisir de vous accueillir á nouveau bientt pour une exprience tout aussi mmorable. Bonne journe !
par un voyageur
Publié le 28 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 juill. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Mathieu, We appreciate you choosing to stay with us and hope you had an enjoyable visit despite any shortcomings. Please feel free to reach out to us directly with any specific feedback you may have from your stay. We value all guest input to continue improving our services.
par un voyageur
Publié le 16 juill. 2024 sur Hotels
Hotel agréable, chambre rénovée il y a peu.
Lits confortables, réfrigérateur et micro-ondes dans la chambre. Commerces et restaurants à proximité.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 juill. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Pauline,Nous sommes ravis d'apprendre que vous avez apprci votre sjour dans notre htel et que vous avez trouv notre chambre rnove confortable. Nous sommes heureux de savoir que nos installations telles que le rfrigrateur et le micro-ondes ont ajout á votre confort. Nous esprons avoir le plaisir de vous accueillir á nouveau bientt.
par un voyageur
Publié le 15 oct. 2024
Very clean. Friendly staff. Good breakfast.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 oct. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Julian,Thank you for sharing your positive feedback on our clean rooms, friendly staff, and satisfying breakfast. We value your kind words and hope to welcome you back soon for another enjoyable stay.
par un voyageur
Publié le 7 oct. 2024 sur Expedia
Limited stations in tube.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 oct. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello gerald,We appreciate your feedback regarding the tube station options and apologize for any inconvenience. We strive to provide a variety of services to accommodate our guests' needs and will take your comments into consideration for future improvements. Thank you for bringing this to our attention.
par un voyageur
Publié le 5 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 oct. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Carrie,We're thrilled to hear you enjoyed your stay with us! We hope to welcome you back soon for another fantastic experience.
par un voyageur
Publié le 5 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 oct. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello JAEHAN,We're thrilled to hear you had a satisfying stay at our hotel! Please don't hesitate to get in touch with us directly if you have any specific feedback to share. We look forward to welcoming you back soon!
par un voyageur
Publié le 5 oct. 2024 sur Expedia
Clean hotel and at a reasonable price.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 oct. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Mark,We are delighted to hear that you found our hotel clean and reasonably priced. Your feedback is invaluable to us. Thank you for choosing to stay with us, and we hope to welcome you back soon for another enjoyable experience.
par un voyageur
Publié le 4 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 oct. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Rigoberto,We appreciate you choosing to stay with us. If there is anything we can do to enhance your experience next time, please get in touch with us directly. We look forward to welcoming you back soon!
par un voyageur
Subpar for a Best Western
Publié le 4 oct. 2024 sur HotelsOld hotel that had some renos done to it. Nothing special but on it's own ok. Breakfast area was what really solidified the low rating. The entire counter had crumbs or coffee stains everywhere, the eggs + sausage were sitting in water. Multiple items ran out before being restocked. Would have been nice to have a high chair for the little one, but we managed without. Not a terrible hotel, but definitely below what you expect with a Best Western
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 oct. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,We appreciate your feedback on your recent stay with us. We're continually working to enhance our guests' experience. Your observations regarding the breakfast area will be shared with the team for improvement. Please know that guest satisfaction is a top priority for us, and we're sorry for any inconvenience caused during your stay. We hope to welcome you back for a more enjoyable visit.