Note fondée sur 929 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 sur 5
84 % des clients le recommandent
4,1 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 sept. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 oct. 2023 par Scott, GM, Gestion de l’hôtel
Autumn greetings! Thank you for the excellent ratings. It was our pleasure to provide exceptional hospitality in the heart of Flagstaff. You can always count on the Best Western Pony Soldier Inn & Suites. Safe travels until we welcome you again! Best,Scott, GM
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 janv. 2022 sur Expedia
Mitigé, bien trop cher pour ce que c'est. Chambres vieilles en mauvais état, bien que propre. Personnel à l'accueil peu sympathique. Très bon petit déjeuner mais salle trop petite, on était les uns sur les autres, en plein covid c'est pas l'idéal.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 janv. 2022 par Scott, GM , Gestion de l’hôtel
Thank you for staying at the Best Western Pony Soldier Inn & Suites. We appreciate the feedback about your stay, and will use your comments to improve the property and services we provide. It is never our intention to disappoint our guests. If your travels bring you to Flagstaff again, take a look at our suites as a room choice. They will give you a little extra room to stretch out. Thanks again for your feedback and for choosing Best Western! Best, Scott, GM
4 sur 5
par un voyageur

Très bon choix

Publié le 1 févr. 2020 sur Hotels
Hôtel très bien situé, confort tout à fait correct. Bon petit déjeuner. Seul bémol c’est l’absence de chauffage dans la salle de bain, nous y étions en janvier.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 févr. 2020 par Mark, GM , Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing Best Western Pony Soldier Inn & Suites! We appreciate the generous ratings, and are happy that our convenient location worked out well. Looking forward to welcoming you back! Best, Mark, GM
5 sur 5
par un voyageur de France

Excellent séjour !

Publié le 27 avr. 2019 sur Hotels
Rien à redire ! Très bel hôtel, très propre. Personnel rapide et accueillant. Piscine et Jacuzzi propres. Petit déjeuner très varié et complet. Je recommande les yeux fermés !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 avr. 2019 par Mark, GM , Gestion de l’hôtel
Thank you for recommending Best Western Pony Soldier Inn & Suites! We're glad you enjoyed your experience and hope to welcome you back! Best, Mark, GM
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 avr. 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 avr. 2019 par Mark, GM , Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us. I hope you enjoyed everything Flagstaff and our Best Western have to offer. We look forward to welcoming you back! Best, Mark, General Manager
3 sur 5
par un voyageur

Hôtel oui- restauration non.

Publié le 21 juin 2018 sur Hotels
Rien de négatif pour l'hôtel mais évitez la cafétéria qui ne fait que de très bons pan-cakes navajo au petit déjeuner L'accueil est froid, les contacts sans charisme. Le personnel n'a jamais le sourire !! Dommage ! car la situation géographique et l'emplacement (privilégié) est un atout que les propriétaires devraient mieux exploiter dans les relations avec les clients...un peu de formation professionnelle s'impose.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 juin 2018 par Mark, GM , Gestion de l’hôtel
Thank you for your visiting Best Western Pony Soldier. We appreciate your letting us know you enjoyed our location. We also hear your suggestions for how we can make the next experience better. We hope to welcome you back to beautiful Flagstaff again. Happy summer travels! Sincerely, Mark, General Manager
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 juin 2018 sur Expedia
La chambre était vraiment très petite. Et c'est très bruyant. Tout près de la voie ferrée.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 juin 2018 par Mark, GM , Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We're sorry to hear your room size didn't exceed expectations. Please keep our suites in mind for next time. They offer more room to stretch out and relax in. Thank you again for staying with us, we hope to welcome you back soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 août 2024 sur Expedia
Good Breakfast setup, clean,quiet.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 sept. 2024 par Scott, GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for visiting the Best Western. We are delighted to hear you enjoyed your stay, including a good breakfast and a clean room. Please think of our hotel as your Flagstaff home away from home! Best,Scott, GM
5 sur 5
par un voyageur de pasadena

Publié le 28 août 2024 sur Expedia
We accidentally left a medical device at the hotel. The staff were efficient in returning it to us.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 sept. 2024 par Scott, GM, Gestion de l’hôtel
Summer greetings! Thank you for choosing the Best Western Pony Soldier Inn & Suites. We are glad to hear you enjoyed a great experience, including after you left. Our team genuinely cares and I am glad that it shows! Looking forward to welcoming you again! Best,Scott, GM
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 août 2024 sur Hotels
The pictures look spectacular, don't let that fool you, the beds were uncomfortable, walls are thin, cold hard floors, rooms are small, it smells, run down, and the sheets were not changed, we always stirp out beds and look for bed bugs and came across one of the mattress torn halfway down the side exposing the inside of a mattress, I couldn't get a refund, office staff were rude
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Scott, GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for your recent stay and review. We always appreciate hearing feedback from our guests, and it gives us a picture of areas that we are succeeding as well as those that need attention. Please accept our apologies for not fulfilling your Best Western expectations. It is never our intention to disappoint you. Although we want to be the hotel for everyone, we know that we can't. Different travelers value different things. That being said, you can be sure that your comments will be used to improve. Thank you again for taking time to give feedback about your experience. We wish you continued, safe travels! Best,Scott, GM